secretariaat laat niets van zich horen, wat te doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

secretariaat laat niets van zich horen, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 19:15

Even een situatieschets:

In november ben ik gevraagd om te jureren op een wedstrijd die morgen plaatsvindt. Heb daar ja op geantwoord. Kreeg bijna 2 weken geleden een mailtje van het secretariaat met de vraag of ik een eigen schrijfster heb, en heb daarom antwoord gegeven. Gelijk gevraagd of ze tijdig voor een startlijst met tijden konden zorgen, dat zouden ze doen. Afgelopen dinsdag had ik nog niets in mijn mailbox gevonden, en heb ze daarom een mailtje gestuurd met de vraag of ze aan konden geven hoe laat ik aanwezig moet zijn. Ik kreeg er geen reactie op. Donderdag nogmaals een mailtje gestuurd met dezelfde vraag. Had ondertussen wel een startlijst gevonden via wedstrijdplatform.nl, maar daar stonden geen namen van juryleden bij, en er zijn er twee die dag. Ik kreeg vrijdagmiddag een mailtje van het secretariaat met excuses en dezelfde startlijst als op internet, dus zonder namen van juryleden. Oftewel, ik weet nog steeds geen tijden. Vrijdagmiddag nog een mailtje terug gestuurd met alweer het verzoek om door te geven hoe laat ik aanwezig moet zijn, waarop ik (weer) geen reactie kreeg. Vanmiddag rond 13 uur via wedstrijdplatform een mailtje gestuurd waarin ik aangeef meerdere malen om tijden te hebben gevraagd, en als afsluiting erin gezet dat ze toch wel een probleem hebben als ik niet voor 18 uur vanmiddag een antwoord MET aanvangstijd erin heb ontvangen.

Je raadt het al, het is nu 18.10 uur, en nog steeds geen teken van leven in mijn mailbox. Helemaal niets. Ik heb wel een vermoeden hoe laat ik moet beginnen, maar dat is slechts een vermoeden. Wat als dat vermoeden fout is, dan ben ik voor niets om 6.15 uur opgestaan morgenochtend, en erheen gereden. Daar heb ik eerlijk gezegd geen behoefte aan, ik kan mijn zondagmorgen wel prettiger beginnen...

Ik heb eerlijk gezegd niet heel veel zin meer om morgen te gaan, ook al krijg ik nog wel een antwoord. Ik ga dan natuurlijk wel, maar dan alleen om die ruiters niet teleur te stellen. De vereniging echter, hoeft mij dan niet nog eens te vragen om te komen jureren, daar heb ik dan geen behoefte meer aan. Ik snap het eerlijk gezegd ook niet helemaal, de vorige keer dat ik daar geweest ben, ging alles heel makkelijk en gemoedelijk, geen problemen!

Wat zouden jullie nu doen? Gewoon gokken en morgenochtend op goed geluk ernaartoe gaan, of ze nu nog een mailtje sturen (nummer tig) met daarin de mededeling dat ze pech hebben en ik niet kom? Ik zit een beetje in tweestrijd...
Er staat wel een telefoonnummer op wedstrijdplatform, alleen is dat het nummer van de manege en niet van het wedstrijdsecretariaat. Zij kunnen me niet verder helpen. Ook via de website kom ik niet veel verder...

Ragdollcat

Re: secretariaat laat niets van zich horen, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:19

Als ik jou was: laat ze maar barsten.

Het is jouw probleem niet, moeten ze je maar netjes beantwoorden.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:20

Hm moeilijk. En je mag zowel het ochtend als middagprogramma jureren, qua klasses bedoel ik?

Lijkt me dat ze via de manege toch echt wel een nummer van degene die het secretariaat doet? Al hebben ze maar een naam en dan via de telefoongids zoeken?

Getsie, lijkt me echt vervelend. Want kom je niet, dan heb jij het gedaan in de ogen van de ruiters... (want die weten niet beter natuurlijk)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:22

Lijkt mij ook wel dat de manege het nummer van de secretariaat heeft. Maar bergrijp dat je die al hebt gebeld.
Ik zou nog wachten tot een uur of 10 vanavond op een email. Als je dan nog niks heb gehoord zou ik niet meer gaan jureren.

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:24

Wat lastig,maar ik zou niet meer gaan.
Wel een slechte secretariaat,die zo moeilijk te bereiken is.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:24

Edit: verkeerd gelezen.

Ik zou niet gaan, ze hadden je maar juiste tijden moeten geven.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 19:26

Ik heb even met mijn husband overlegd, ik ga toch nog maar eens bellen met het nummer wat er staat.

Annemeik, er is een ochtendprogramma en een middagprogramma, ik mag B en L, in het middagprogramma zitten ook 3 M ruiters. Daarom zei ik dat ik wel een vermoeden had, maar ik wil niet afgaan op vermoedens. Ze kunnen me het toch gewoon melden? En inderdaad, als ik niet kom, ben ik de K jury die het af laat weten... Ik wil de ruiters niet teleurstellen.

@furious, tot 10 uur vanavond afwachten vind ik echt niks, ik wil dan al in mijn bed liggen als ik vroeg op moet.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:26

Je ziet het, er denken er meer zelfde, ze maar barsten en het zelf uitzoeken.

Nee je bent geen K.. jury die niet op is komen dagen, je hebt een K.. secretariaat.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 26-02-11 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:27

kleinvosje schreef:
@furious, tot 10 uur vanavond afwachten vind ik echt niks, ik wil dan al in mijn bed liggen als ik vroeg op moet.

Oke 10 uur is inderdaad wat laat dan, maar ik zou ze nog wel even tijd geven. Maar bij een bepaald tijdstip de grens trekken.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:29

furious schreef:
kleinvosje schreef:

Oke 10 uur is inderdaad wat laat dan, maar ik zou ze nog wel even tijd geven. Maar bij een bepaald tijdstip de grens trekken.

Die grens heeft ze al getrokken op 18u in haar laatste e-mail van 13u ;)

Maar is die wedstrijd alleen morgen of ook al vandaag? Als dat vandaag is zijn ze dan niet nu op stal aanwezig? Dus (indirect) telefonische bereikbaar met het nummer wat je hebt?
Laatst bijgewerkt door Dorus op 26-02-11 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 19:29

Nou, ik heb het nummer gebeld, krijg een toon alsof het nummer niet in gebruik is, een versnelde ingesprek toon zeg maar. Grrrrr. Er staan diverse mailadressen op de website, maar ja, dar wordt dus niet op gereageerd...

@furious, die grens had ik dus al bij 18 uur getrokken. Heb nog meer te doen dan alleen achter de pc zitten hopen op bericht.Daarbij, ik vind de dag van te voren 18 uur pas weten hoe laat je ergens moet zijn echt not done...

@falona, die wedstrijd is alleen morgen...

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:30

@ Falona dat heb ik gelezen, maar ze heeft geen reactie gehad. Dus ik zou het zelf nog een keer verlaten en dan niet meer gaan als je niks hoort. Dus niet vanuit jezelf naar de wedstrijd gaan zonder dat je weet of je moet jureren.

Edit ook aan TS het hoeft van mij niet, zo zou ik het doen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:33

Ik kan me voorstellen dat het secretariaat ook niet de hele dag achter de pc zit, maar dat doet er niet toe, zij hadden jou al veel eerder een tijdstip door moeten geven. Dan ben ik bang dat er morgen een vereniging is met een klein probleempje.....

Ik zou er wel nog een mailtje achteraan sturen. Dat ze niet gereageerd hebben op je ultimatum en dat je het enige bekende nummer ook geen gehoor gaf dus dat jij er morgen niet bent.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 19:33

Pfff, nou, ik heb een nummer gevonden, van de manege, de dame die me te woord stond gaat nu de verantwoordelijke bellen. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik dit geen stijl vind en dat ik in staat ben om niet meer te komen...Word zo terug gebeld hoop ik...

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:34

Netjes kleinvosje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:35

Kleinvosje, wat je zou kunnen doen is er wel heen rijden, maar ergens vlakbij wachten tot ze bellen. Je hebt dan wel het effect dat het secretariaat in de stress schiet en dan zouden ze je wel moeten bellen toch? Je bent dan gelukkig dichtbij en daardoor kun je de wedstrijd toch door laten gaan. Dit geeft je ook voldoende gelegenheid om het secretariaat duidelijk te maken dat ze de juryleden wel ruim van tevoren richttijden moeten geven en exacte starttijden wat korter tevoren.

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:37

Goedzo!! Ben erg benieuwd wat hun reden hiervoor is.. Niet echt netjes van ze!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:42

Apart zeg, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
Alleen een keer dat de brieven bij meerdere juryleden niet aangekomen waren, dat eqs ook apart.
Als je niet teruggebeld wordt kan je ook nog zelf een nummer zoeken via de website van de betreffende rijvereniging.
Laatst bijgewerkt door KarinvdM op 26-02-11 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 19:42

@Lovely, sorry, maar dat vind ik ook geen optie. Stel dat ze niet bellen, dan sta ik dus voor niets vroeg ergens op een parkeerplaats...

Het wedstrijdsecretriaat heeft mij terug gebeld. Ze zat midden in een verhuizing en had daardoor niet dagelijks de beschikking over internet :? . Sorry, kan wel zijn, maar dan draag je het toch over aan een ander??? Verder zei ze nog dat ze ervan uitgegaan was dat het wel duidelijk genoeg was omdat er in de middagrubriek ook M zit. Mensen maken foutjes, het gebeurt wel vaker dat er M combi's bij een B/L jury neergezet worden terwijl dat niet de bedoeling is... Ik heb gemeld dat het toch echt niet moeilijk is om gewoon even in de begeleidende tekst van de startlijst te melden dat ik zo en zo laat aanwezig moet zijn?
Heb gelijk gezegd dat het voorlopig de laatste keer is dat ik daarheen ga, vond ze jammer want het was pas de eerste keer dat zoiets gebeurde. Daar moet ik dan maar van uit gaan...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 19:42

KarinvdM schreef:
Apart zeg, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
Als je niet teruggebeld wordt kan je ook nog zelf een nummer zoeken via de website van de betreffende rijvereniging.

Zie post voor de laatste, had ik al gedaan ;-)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:45

Opgelost dus, inderdaad wel erg lomp!

De manege is wat anders dan de RV.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 19:48

Ja, de manege is wat anders, maar het nummer wat bij het secretariaat stond, was dus niet in gebruik, zal wel met die verhuizing te maken hebben. Via de manege heb ik dus uiteindelijk contact gehad met het secretariaat, maar dat is toch niet zoals het hoort. Zij horen mij de juiste info te sturen, dat ik er 1 keer om moet vragen vind ik eigenlijk al ver gaan, maar tot 4 keer vind ik echt niet horen.

Ja, het is opgelost, maar goed van harte ging het niet. Nu maar hopen dat ik me morgen in kan houden als ze er weer over willen beginnen...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:52

Poeh zeg wat slecht. Ik mail de jury's altijd ruim van te voren het programma, zoals kleinvosje weet, en dan vraag ik of de jury mij kan bevestigen dat hij/zij het programma ontvangen heeft. Ben altijd veels te bang dat er een jury een keer niet op komt dagen omdat hij/zij de afspraak vergeten is.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 19:55

Ja frensie, jij bent echt top, daar kan dit secretariaat een voorbeeld aan nemen!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:57

Vreemd... Voor bellen heb je echt geen internet nodig. Vind het best onbeschoft. Het is een kleine moeite om even te bellen en daarin de tijden etc door te geven als je geen internet hebt.

Nja, hoop dat de combinaties het weer goed maken voor je, morgen. :D