Ik werd na mijn eerste proef (ging voor mijn gevoel opzich best lekker) bij de jury geroepen met de vraag of Tyan altijd zo onregelmatig was in de draf. Linkerachterbeen is inderdaad iets minder maar niet dat ze er echt onregelmatig op loopt maar met spanning komt dat er wel iets meer uit... Jury vond het heel jammer omdat ik netjes de figuren etc op letter reed maar me hierdoor overal een punt minder moest geven. Nah goed dat kan toch 2e proef gestart want ben net weer begonnen met de wedstrijden dus gaat me vooral ook om de ervaring. Geprobeerd iets losser te rijden met als gevolg dat t iets te los was en Tyan af en toe wat opzij sprong etc
(zelfde jury)Maar toen de prijsuitrijking... er waren gewoon mintpunten uitgedeeld
ik had nog 163 en 161 punten dus mocht blij zijn dat ik niet in de min zat!( 2 weken geleden nog 179 -2 en 186 punten met hetzelfde paard gereden)Maar ik vind dat voor de B toch wel heeeeel erg streng of ligt dat nu aan mij?
Kijk als je paard compleet in de staak gaat en je er niet één gang of figuur er uit gereden krijgt zou dat eventueel kunnen maar dan zou je als jury toch ook zo coulant moeten zijn om iemand uit te bellen... Maar zolang je een beetje de figuren en de gangen rijd lijkt me toch dat je niet zo snel een minpunt kunt rijden of zie ik dit nou helemaal verkeerd?

Toen ik er net op ging rijden teugelkreupelde die ook echt met aandraven maar dat is er nu gelukkig al uit en we zijn ook pas sinds halverweg vorig jaar een combinatie.