Filmen op wedstrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Interesse in een filmpje op wedstrijd en wat wil je ervoor betalen?

Ja, 30 euro
Geen stemmen
Ja, 25 euro
Geen stemmen
Ja, 20 euro
3 (2%)
Ja, 15 euro
7 (4%)
Ja, 10 euro
19 (12%)
Ja, 5 euro
58 (39%)
Nee
60 (40%)

Totaal aantal stemmen: 147

Verosjaak

Filmen op wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 22:23

Beste Bokkers,

ik heb een vraag aan jullie. Ikzelf ben fotograaf en soms te vinden op wedstrijden of crosstrainingen. Nu ben ik ook filmmaker en aangezien er vaak op wedstrijden al 2 fotografen rondlopen vraag ik me af in hoeverre er interesse is in de deelnemers dat er filmpjes gemaakt worden van een wedstrijd/clinic of training.

Ik maak dan van iedere deelnemer zijn/haar proef 1 filmpje van ong. 1 - 3 minuten en bied deze te koop aan.

Is hier interesse naar? Zo ja, wat zou je er dan voor betalen. Vul de pol in of post hier jouw mening.

Bedankt voor jullie hulp.

Sim

Re: Filmen op wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:24

Een filmpje van 1 a 3 minuten van mijn dressuurproef zou ik nutteloos vinden. Tenzij ik een specifiek onderdeel gefilmd zou willen hebben, maar het liefst zie ik het totaal van de proef.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:25

neuh, ik vind foto's wel genoeg.
Daarbij maken anders familieleden/vrienden wel filmpjes mocht het nodig zijn.

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:39

Ik heb Nee gestemd. Als ik wil dat het gefilmd wordt, dan vraag ik het aan degene die met mij mee is op wedstrijd.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:42

chrisje_83 schreef:
Ik heb Nee gestemd. Als ik wil dat het gefilmd wordt, dan vraag ik het aan degene die met mij mee is op wedstrijd.

hier sluit ik mij voledig bij aan! wat zou je dan willen dat er net het filmpje gebeurt denk dat het in mijn geval de kast in zou gaan en er nooit meer uit zou komen

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:45

Als ik het zou willen zou ik de hele proef gefilmd willen hebben. Ik zou er echter niet meer dan 5 euro voor over hebben en ik zou het zeker niet iedere wedstrijd doen.

Op één van de indoorlocaties waar ik regelmatig kom wordt wel eens gefilmd. Ik weet niet wat het zo kost, ik meende ook iets van 5 of 7,5 euro per proef.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:26

Roxx schreef:
Als ik het zou willen zou ik de hele proef gefilmd willen hebben. Ik zou er echter niet meer dan 5 euro voor over hebben en ik zou het zeker niet iedere wedstrijd doen.

Idem.
Ik denk dat het ook rendabeler is om het vooraf aan te kunnen geven bij je inschrijving en dan gelijk af te moeten rekenen. Als er dan genoeg mensen willen kun je komen, en als het er niet genoeg zijn is het jammer voor de paar die wel willen.
Als ik mezelf een beetje ken zijn er beslist proeven waarvan ik achteraf echt geen foto of filmpje meer terug hoef te zien :o (en dan sta je daar ook nog open en bloot op de computer zodat iedereen kon zien hoe beroerd het ging....)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:28

Ik rijd geen wedstrijden, maar....
Als ik filmpjes zou willen hebben, zou een familielid van mij dit wel doen.. :)
Ik denk dat ik professionele foto's leuker zou vinden.. :)

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:30

Ik zou er best 5 euro voor betalen, mits de proef er helemaal op staat. ik denk alleen niet dat ik er vaak gebruik van zou maken gezien ik dan een vriend/vriendin wel zou vragen.

annelotten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:59

Ik zou het wel willen (ik spring,misschien dat dat ook wel verschil maakt), wanneer wij video's maken met de fotocamera, is het vaak lang niet zo duidelijk, maar ligt ook wel aan de kwaliteit, en hoe krijg je het filmpje? gewoon in een bestand, of ook bewerkt? wordt er ook gefilmd tijdens het losrijden?

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 19:03

Super bedankt voor het antwoorden. Ik dacht gat in de markt, helaas niet zo. Idg hartstikke bedankt nogmaals.

@xRambo, het filmpje word volledig in elkaar gezet door mij en deze word verzonden met de post op een Dvd.

annelotten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:05

Dan zou ik het zeker wel overwegen! Soms heb ik ook niemand mee die kan filmen (mn moeder is nogal euhh, onhandig daarmee). En als je het meerdere keren laat doen, heb je wel goed vergelijkingsmateriaal.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 19:41

Ik denk dat het misschien ook wel ligt aan de discipline.

hecowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:46

Commerciele doeleinden!!
oftewel een marktonderzoek, hoort dat hier wel thuis op bokt?

Zo ja dan denk ik toch eerder [EA] i.p.v. [WD-V]

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:50

Ik heb laatst wel een filmpje gekocht van een springwedstrijd, maar dat was dan ook een groot indoor concours waar ik het gewoon leuk vond om eens een kwalitatief goede film van te hebben ipv die mijn vader normaal maakt. Heb daar geloof ik 15 euro voor betaald, voor een enkele wedstrijden is dat wel leuk maar zeker niet vaker.
Van dressuur zou ik het al helemal niet kopen, cross zou ik denk ik wel vaker doen :j

utleta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:55

ik heb op 20 gestemt maar dan vind ik dat het de hele proef of parcoer moet zijn wat je op het momet aflegt

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:57

Ik zou er misschien nog wel voor willen betalen als je kan regelen dat je bij de jury in het hokje kan staan, en dat wat hij zegt dan ook op het filmpje komt. Dan heb ik er namelijk nog iets aan.

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:09

Bij dressuur zou ik er geen interesse in hebben, maar bij het springen wel zeker! Vaak is het lastig filmen in die donkere bakken en worden filmpjes die vrienden of familie maken erg slecht. Cross wordt lastig natuurlijk..

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:15

Ik zou er zeker niet voor betalen, er is wel altijd iemand die kan filmen mee

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 20:19

hecowo schreef:
Commerciele doeleinden!!
oftewel een marktonderzoek, hoort dat hier wel thuis op bokt?

Zo ja dan denk ik toch eerder [EA] i.p.v. [WD-V]

Klopt ik heb ook getwijfeld en denk dat ik hier meer feedback krijg dan op EA commercieel. Ik verkoop nu namelijk nog niets, maar wil idd door middel van meningen weten in hoeverre er interesse is.

@Anoeska, goed punt.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:30

Ik heb "nee" gestemd : ik neem zelf een camera mee en kan indien nodig wel iemand vinden om mijn proef te filmen.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:33

Ik laat mijn moeder mijn proeven altijd filmen, zou er zelf dus niks voor betalen. 1-3 minuten vind ik vrij nutteloos, ik zou dan de hele proef filmen. ;)

ruitershopon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 00:30

Als je het voor elkaar krijgt om id. bij de jury te staan,zal er zeker wel meer gegadigde voor zijn.
Ik in ieder geval wel.

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 00:46

Iedere proef die ik en mijn haflinger rijden wordt gefilmd :j
Het is super leerzaam en heel leuk om de stijgende lijn te zien.

Aan de hand van de gefilmde proefjes kan ik de nieuwe proeven ook veel gerichter trainen.

Meestal zijn er wel 2 proeven op wedstrijd te rijden,
10 euro vind ik dan weer erg duur :? , tenzij het op dvd wordt geleverd, maar een dvd is in mijn ogen "te" luxe...
Ik denk dan eerder aan het digitaal verzenden van de filmpjes en een prijs van max. 7 euro voor 2 filmpjes.

Mij lijkt het wel een gat in de markt :j
Tenzij de prijs leuk blijft en alle deelnemers er voor in zijn!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 00:49

sorry, dubbelpost :o
Laatst bijgewerkt door opisop_shop op 16-02-11 00:51, in het totaal 1 keer bewerkt