Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chrystall schreef:Petri is een erg goed merk en de laarzen hebben een goede kwaliteit. Ik heb de laarzen al ong 10 jaar en ze gaan nu pas kapot. Alleen af en toe een nieuwe hak laten zetten.
) aardig versleten en ondertussen ook te krap geworden voor mijn kuiten. Ik heb ze toen langs de balijn ingesneden om ruimte te maken voor mijn kuit omdat ze toch niet meer verkoopbaar waren, maar anders hadden ze nog wel een paar jaar mee gekund.
(denk sinds 2 maanden )
Waterproof vind ik ook wel belangrijk. Ik heb al een pbtje gehad voor Ariat laarzen. Ik was zeker van plan om naar een goede winkel te gaan om het een en ander te passen. Bedankt allemaal weer.
Zijn hele fijne laarzen en hebben een mooie pasvorm.
chrisje_83 schreef:Ikzelf heb nu al bijna 8 jaar mijn Petri Standard, waren nog geen 300 euro dacht ikZijn hele fijne laarzen en hebben een mooie pasvorm.
Ik poets ze eens in de maand goed en als ik wedstrijd heb vaker. Ze zien er nog goed uit, alleen de binnenkant wat op mijn zweetblad komt is iets bruin geworden.
Mijn volgende paar wordt zeer waarschijnlijk toch weer Petri, maar weet nog niet welk model!