Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het was ook de laatste keer dat ik daar geweest ben. Het heeft mij ook mogelijk mijn 2e wp gekost. Ik moet het altijd van mijn 1e proef hebben en ze liep echt lekker en ja nu niet gehele proef spanning en 2e proef wpiklieftponys schreef:Dit slaat echt nergens op!
ik zou het gemeld hebben bij de organisatie hoor!
Shalot schreef:Heb ik gedaan die vertelde mij dat mijn paard daar maar aan moest wennen.Het was ook de laatste keer dat ik daar geweest ben. Het heeft mij ook mogelijk mijn 2e wp gekost. Ik moet het altijd van mijn 1e proef hebben en ze liep echt lekker en ja nu niet gehele proef spanning en 2e proef wp
iklieftponys schreef:Dit slaat echt nergens op!
ik zou het gemeld hebben bij de organisatie hoor!
Sonja schreef:Hmmmzzzz ik vind 'm een beetje dubbel. Aan de ene kant heeft een paard er inderdaad niet op te reageren. Maar aan de andere kant is het wel een wedstrijd en dienen deelnemers zoveel mogelijk onder gelijke omstandigheden te starten om gelijke kansen te creeëren...

TeeGee schreef:In Ouderkerk houden ze daar wel altijd rekening mee, ze doen een pauze in het programma en dan wordt er gevoerd.
Ik vind ook dat de jury bijvoorbeeld de proef stil had kunnen leggen.
Ze gingen daar een keer hooi voeren (machinaal) terwijl ik net moest starten. De jury riep dat ik moest beginnen, maar ik kon de voorlezer nooit goed horen door alle herrie. Uiteindelijk 10 minuten moeten wachten in de ring. Ik kon gewoon echt niet beginnen, wat een herrie!chrisje_83 schreef:Sonja schreef:Hmmmzzzz ik vind 'm een beetje dubbel. Aan de ene kant heeft een paard er inderdaad niet op te reageren. Maar aan de andere kant is het wel een wedstrijd en dienen deelnemers zoveel mogelijk onder gelijke omstandigheden te starten om gelijke kansen te creeëren...
Hier ben ik het mee eens!
Op stal waar mijn merrie staat worden ook zeer regelmatig wedstrijden georganiseerd, voor het voeren bouwen ze gewoon een pauze in van 10 tot 15 minuten zodat alle deelnemers tijdens de proef ongeveer gelijke omstandigheden hebben!