Zie: http://www.ranch.nl/Arrangementen/Arrangment-A.aspx
----------------
Citaat:Programma arrangement A
zaterdag: Aankomst
zondag: Clinic Western Horsemanship 3 uur & Trail 2,5 uur
maandag: Trail 4,5 uur
dinsdag: Adventure trail zonder begeleiding in de ochtend 3 uur & Avond trail 2,5 uur
woensdag: Vrije dag zelf in te vullen
donderdag: Working cow day met cattle drive, cutting, teampenning en trailparcours
vrijdag: Working cow day met cattle drive
zaterdag: Na het ontbijt naar huis
----------------
Zelf ben ik dan 19 jaar, en ik zoek iemand van rond mijn leeftijd (18-23 jaar ofzo) die mee wil gaan daarheen!
Ik ken niemand in mijn omgeving die in die week kan, of het kan betalen.
Vandaar dat ik dan hier iemand zoek!
Mij lijkt dit kamp zelf ontzettend gaaf!
Heb afgelopen 2 jaar trektochten bij Domaine du menil in de Ardennen gedaan. Dit vond ik ook ontzettend leuk, maar degenen die de afgelopen 2 jaar zijn meegeweest, kunnen zeer waarschijnlijk niet in de week waarin in kan. Dus was ik opzoek gegaan naar wat anders.
Bij deze week rijd je zo'n 5 a 6 uur per dag, afwisselend clinic western rijden, veedrijven en trails.
Waaronder ook 1 trail die je met een klein groepje van 2-4 personen rijdt, zonder begeleiding, met GPS en kaart. En een avondtrail.
Ik zou graag wanneer iemand mee wil, ook samen daarheen willen reizen. Ik vind het zelf nog wat 'eng' om alleen te reizen zo lang. (ik zou dan waarschijnlijk wel met de trein gaan (TGV), dat is minder gedoe)
We zouden vantevoren ook een soort kleine meeting kunnen doen om elkaar te leren kennen.

tis een Ranch van Nederlandse eigenaren