Nou nou spannend, al die vreemde paarden en zoveel!!! En dan ook nog eens allemaal gefriemel aan die hals en de voorpluk, waar is dat nou allemaal goed voor? Maar stiekem stond ze ook wel te genieten van al die extra aandacht en al die vreemde paarden.
Uiteindelijk met losrijden, ja hoor, we waren het even niet helemaal met elkaar eens

Toen uiteindelijk de ring in. NIet flauw, geen zomertenue, gewoon in vol ornaat en rijden maar! Hekjes had ze nog nooit gezien en vond ze dus wel spannend, maar verder geen gekke dingen (behalve scheef staan met halthouden, toch wat meer oefenen

2e proef (de fut was er ver uit met die hitte bij ons beide) ging het veel beter. Wel wat minder gretig, maar goed binnen de hekjes gebleven en ze liet zich ook goed zien. Resultaat: 161 punten en een beker met een oranje strik!!!

Al met al een zeer geslaagde dag waarbij ik de volgende bokkers ook wil bedanken voor de steun, het voorlezen en foto's maken: Lovely (voorlezen + uitstappen toen ik half dood was na 2 proeven

De eerste serie foto's zijn al te bekijken: [ITP] Wederom PRIMEUR: foto's 1e wedstrijd Sarabande , deze zijn gemaakt door mijn vriend. Er volgen dus nog foto's van Sjuimpje en Zep/Sarabande!!!