Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Laura_x_ schreef:Dit had ik ook met mijn paard (toen ik hem nog had). Bij mij was het oefenen oefenen en nog eens oefenen. Ga eens wandelen langs weilanden met een ervaren iemand erbij, die je dan helpt met corrigeren?
Obelix_Luna schreef:hmm lijkt ook wel op wat ik soms heb dan wil hij gewoon niet meer lopen en dan is hij ook niet vooruit te krijgen,
maar over het algemeen valt het wel mee hebben er flink aan gewerkt alleen soms komen die kuren terug,
edit. ik kom eigenlijk nooit andere paarden tegen meer dat ze dan in de wei staan zeg maar.
hij begint vrolijk te hinniken enz. Gelukkig kan ik hem altijd redelijk inhouden hij is wel braaf. Maar paarden die in de wei staan reageerd hij eigenlijk nooit zo op. Wat je er mee kan doen geen idee eigenlijk. Horsesandme schreef:Als ik alleen met mijn verzorgpony buiten rij word ie ook altijd helemaal vrolijk als hij verderop een Ander paard ziet rijden.hij begint vrolijk te hinniken enz. Gelukkig kan ik hem altijd redelijk inhouden hij is wel braaf. Maar paarden die in de wei staan reageerd hij eigenlijk nooit zo op. Wat je er mee kan doen geen idee eigenlijk.
juuliejaa schreef:Obelix_Luna schreef:hmm lijkt ook wel op wat ik soms heb dan wil hij gewoon niet meer lopen en dan is hij ook niet vooruit te krijgen,
maar over het algemeen valt het wel mee hebben er flink aan gewerkt alleen soms komen die kuren terug,
edit. ik kom eigenlijk nooit andere paarden tegen meer dat ze dan in de wei staan zeg maar.
o okee.
maar mijn pony staat nu nog alleen.
zou het helpen als er een pony bij komt te staan denk je?
doei schreef:Mijn paardje had het ook een poosje.
Het vroor paarden konden alleen in de kleine paddocks, ik durfde hem niet samen te zetten.
Stel er kwam ruzie dan kan hij niet weg in die kleine ruimte.
Ik heb zijn gedrag ohz genegeerd, alleen zorgen dat hij door blijft lopen. Toen ik hem weer met een paard samen in de bak zette was dit gedrag meteen over!
Dus ik zeg, zoek een leuk vriendje!
juuliejaa schreef:Obelix_Luna schreef:hmm lijkt ook wel op wat ik soms heb dan wil hij gewoon niet meer lopen en dan is hij ook niet vooruit te krijgen,
o okee.
maar mijn pony staat nu nog alleen.
zou het helpen als er een pony bij komt te staan denk je?
juuliejaa schreef:jaa ik weet het.
heb het ookal tegen mn ouders gezegd.
ze zijn er nu over aan het nadenken.
dus ik hoop echt heel erg dat ik er een erbij mag!
jes_sira schreef:Ik zie nu dat het al vaker gezegt is dat een paard alleen NIET paardvriendelijk is.
Mijn mening, als je geen andere pony erbij mag zou ik als ik jouw was een nieuw baasje zoeken voor je pony waar hij wel vriendjes mag hebben..juuliejaa schreef:jaa ik weet het.
heb het ookal tegen mn ouders gezegd.
ze zijn er nu over aan het nadenken.
dus ik hoop echt heel erg dat ik er een erbij mag!
en nu staan ze met zijn 2en en gaat die ene (schimpy) die ik als eerste had gewoon in zijn eentje aan de andere kant van de wei staan dus het is echt NIET altijd zo dat een pony het in zijn eentje niet leuk vinddanie97 schreef:ik hoop ook dat je er een pony bij mag(L)
maar het is echt niet zo dat alle ponies er niet tegen kunnen om alleen te staan.....
want ik heb zelf ook 2 pony's en toen ik er nog maar 1 had stond die ook 2 jaar gewoon alleen en dat vond ze helemaal niet ergen nu staan ze met zijn 2en en gaat die ene (schimpy) die ik als eerste had gewoon in zijn eentje aan de andere kant van de wei staan dus het is echt NIET altijd zo dat een pony het in zijn eentje niet leuk vind
xxx
marjolein_el schreef:Als jij in een oerwoud bij allemaal beesten zou zitten en er kwam een mens lang zou je denk ik ook gek worden? Ik zeg zoek een vriendje, al is het maar een shet. Al staat een paard alleen in een weiland met andere paarden er omheen dan denk ik nog oké, maar écht helemaal alleen vind ik niet kunnen.
.