Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lusitana schreef:Blijkbaar wil hij iets ontlasten en dat is toch iets voor een DA om naar te kijken.
In de trailer gewoon een bezem (zonder stok) aan de stang knopen met een stropaktouwtje op een manier dat de "haren" naar het paard staan. Dat zit niet zo lekker...
Maar het kan zijn dat hij gaat zitten omdat jij bang is zijn evenwicht te verliezen en dat hij daarom ook niet graag in een trailer is, waar evenwicht bewaren erg belangrijk is.
)geerke schreef:lijkt mij toch dat hij jeuk heeft?
aarsmaden zou best eens kunnen...
janne schreef:de mijne doet dat ook,gewoon luiigheid.
hij schuurt niet gelukkig
op de plaats waar ik m poets staat geen muurtje dan staat meneer het liefst aan het eind van het touw een beetje te hangen
Lusitana schreef:Het kan ook zijn dat het een prettig gevoel geeft, zoals duimzuigen bij kinderen. Vooral als je zegt dat hij er een tevreden gezicht bij trekt.
Maar het kan ook zijn dat hij de bilspier spant om een of andere reden.
funnyhorses schreef:Klinkt alsof je paard de voorhand wil ontlasten.
Tis in ieder geval geen normaal gedrag das zeker.Of een neurologisch probleem waar ie op die manier zn ballans wil krijgen.
Zou het toch eens aan een dierenarts navragen.
Dakario schreef:Mijn paard deed dat ook altijd. Het is een gewoonte geworden. en idd ik kon met haar nooit met trailer op wedstrijd gaan en daarom hebben we speciaal voor haar een kamion moeten kopen met losse deuren. Zo kan ze nooit op leunen en moet ze verplicht staan.
Heeft uw paard soms ook van die kale plekjes van lang tegen muur te leunen.
pompidou2 schreef:Mijne deed dat vroeger alleen als hij heel bang was voor iets.. Maar als die van jou het op de poetsplaats en in de stal ook doet lijkt me het geen angst..
Ik denk toch ook aan ontlasting van iets.. zijn rug ofzo. Zegt niets dat ie verder wel goed loopt.. Doet ie het vaker na het rijden, of ook ervoor?