Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Haar veulentje (jaarling inmiddels) volg ik nog wel op de voet en die was 10 dagen na de geboorte verkocht aan een bokker! PercyLeen schreef:Binnen 3 mnd was mijn vorige weg, zij is terug gegaan naar de handelstal waar ik dr kocht. Ze was geen lieverdje onder het zadel en was voor mijn gevoel helemaal klaar met haar.
Ik weet wel dat ze nog in Nederland is en dat ze het 'oke' doet inmiddels, meer hoef ik van haar ook niet te weten :) Haar veulentje (jaarling inmiddels) volg ik nog wel op de voet en die was 10 dagen na de geboorte verkocht aan een bokker!
sMieke schreef:hej, dat ligt er natuurlijk aan wat je vraagt. kijk even hoe de prijzen liggen.. maar pas op want andalusier paardjes hebben schijnbaar een gebruiksaanwijzing. (heb er nu ook sinds een week 1) dus kijk goed waar hij heen gaat en in welke omstandigheden.

Giolli schreef:PercyLeen schreef:Binnen 3 mnd was mijn vorige weg, zij is terug gegaan naar de handelstal waar ik dr kocht. Ze was geen lieverdje onder het zadel en was voor mijn gevoel helemaal klaar met haar.
Ik weet wel dat ze nog in Nederland is en dat ze het 'oke' doet inmiddels, meer hoef ik van haar ook niet te weten :) Haar veulentje (jaarling inmiddels) volg ik nog wel op de voet en die was 10 dagen na de geboorte verkocht aan een bokker!
Zo dan! Dat is er heftig aan toe gegaan of je had echt schijt aan dat paard!