ik zat net op wat topics te kijken en daar zag ik mensen die zeiden dat rijden met een sjaal onverstandig is? Ik rijd eigenlijk altijd met mijn sjaal aan.. Maar wil wel weten wat de gevaren eraan zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb een jas die heel hoog dichtgaat) dan doe ik alle uiteinden in mijn shirt/trui/jas, zodat hij niet los kan gaan en niet kan gaan wapperen. denk dat niemand er dan last van heeft!
Bellatrix schreef:Je moet eigenlijk sowieso nooit met loszittende en hangende kleding gaan rijden. Een sjaal kan afwaaien en het paard kan schrikken. Of met een buitenrit kan je ergens aan vast blijven hangen ofzo. Kleding gaat wapperen en kan geluid maken waardoor je paard weer schrikt.
Fleurtje100 schreef:Bellatrix schreef:Je moet eigenlijk sowieso nooit met loszittende en hangende kleding gaan rijden. Een sjaal kan afwaaien en het paard kan schrikken. Of met een buitenrit kan je ergens aan vast blijven hangen ofzo. Kleding gaat wapperen en kan geluid maken waardoor je paard weer schrikt.
Hehe, ja maar met die redenatie kun je beter helemaal niet op een paard gaan zitten. Er zijn wel een miljoen dingen waarvan een paard kan schrikken. Heb een behoorlijk angsthaas, en dat is juist een stuk minder geworden door vooral veel dingen te doen waar hij van kan schrikken.