Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik zou het niet weten.

Cassidy schreef:Je paard is onzeker en ziet jou niet als leider. Want als ze je als leider ziet, blijft ze bij je, ook al vind ze dingen eng.
Ik zou niet met hengstenkettingen werken, ik zou aan grondwerk doen om de band beter te maken zodat ze je als leider ziet. Dan is het aan de hand lopen ook geen probleem meer.
.... 
laura_power schreef:Cassidy schreef:Je paard is onzeker en ziet jou niet als leider. Want als ze je als leider ziet, blijft ze bij je, ook al vind ze dingen eng.
Ik zou niet met hengstenkettingen werken, ik zou aan grondwerk doen om de band beter te maken zodat ze je als leider ziet. Dan is het aan de hand lopen ook geen probleem meer.
Nou dat denk ik niet, want elk karakter van elk paard is anders. heus niet elk paard blijft braaf bij je lopen.. ze ziet haar stal bij de andere pony's gewoon als een veilig thuis haven. en dit is voor het eerst in der hele leven dat er iemand met haar loopt.. en ik vond dat voor een aller eerste keer na 4,5 jaar redelijk goed ging, want op het begin liep ze goed mee, ondanks onbekende dingen....
(samen met een andere pony! niet alleen
)laura_power schreef:Cassidy schreef:Je paard is onzeker en ziet jou niet als leider. Want als ze je als leider ziet, blijft ze bij je, ook al vind ze dingen eng.
Nou dat denk ik niet, want elk karakter van elk paard is anders. heus niet elk paard blijft braaf bij je lopen.. ze ziet haar stal bij de andere pony's gewoon als een veilig thuis haven. en dit is voor het eerst in der hele leven dat er iemand met haar loopt.. en ik vond dat voor een aller eerste keer na 4,5 jaar redelijk goed ging, want op het begin liep ze goed mee, ondanks onbekende dingen....
heel lief. en met der hoofd helemaal in mn nek liggen hihi.