Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Om je paard aan te leren binnendoor te draaien als je van hand wilt veranderen, ipv een rollback buitenom?
petitparis schreef:veel paarden lopen licht in linkerstelling uit zichzelf ook op rechterhand en echt scheve paarden lopen continu in hun "eigen houding"
Paperboy schreef:Ik weet niet hoor maar volgens mij heb je zelf al je antwoorden al, dus waarom je dan de vraag stelt???
Siesz52 schreef:Paperboy schreef:Ik weet niet hoor maar volgens mij heb je zelf al je antwoorden al, dus waarom je dan de vraag stelt???
Nee hoor, ik heb bij lange na niet alle antwoorden. Ik heb deze zelfde vraag gesteld op het forum van Chris Irwin, en daar kwam iemand met een reden om de longeerlijn ook in de roundpen te gebruiken waar ik niet opgekomen was.
Welke reden was dat dan? nynke55 schreef:Siesz52 schreef:Nee hoor, ik heb bij lange na niet alle antwoorden. Ik heb deze zelfde vraag gesteld op het forum van Chris Irwin, en daar kwam iemand met een reden om de longeerlijn ook in de roundpen te gebruiken waar ik niet opgekomen was.
Nu maak je me nieuwsgierig.Welke reden was dat dan?
Cassidy schreef:Om je paard aan te leren binnendoor te draaien als je van hand wilt veranderen, ipv een rollback buitenom?