Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

T is nog een jonkie, maar t lijkt mij niet dat gewoon meelopen na ruim een jaar nog zo veel concentratie mag vergen...
.
(meisje voert, vandaar
). amyz schreef:Als ik met mn pony wandel (over t erf, buiten, you name it, echt niet altijd moeilijke dingen die concentratie vergen dénk ik) loopt ie ook vaak met zn hoofd vrij laag en zn oren half naar achteren.. En ik loop toch écht niet helemaal achter m en ik vraag ook geen bijzonder ingewikkelde dingenT is nog een jonkie, maar t lijkt mij niet dat gewoon meelopen na ruim een jaar nog zo veel concentratie mag vergen...
petitparis schreef:hangt af van de manier waarop de oren gedraaid zijn. Plat in de nek is meestal niet echt positief, maar naar achteren gedraaide oren als jij "achter" hem bevind is een teken dat hij aandachtig is naar wat jij "vraagt"
en idd de oortjes gespits naar voor, dan zijn ze met hun aandacht bij iets anders...

Sanity schreef:aronneke: mijn verzorgpaard, ook merrie, ook superdominant, doet dat ook! vooral als je voer hebt, dan komt ze op je af met haar oren plat in haar nek, terwijl het haar alleen maar om het voer gaat. Ik denk inderdaad dat het een teken van dominantie is, ze is echt een felle tante.