Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sommige paarden moeten het leren om zich in een kudde netjes te gedragen.
niet gelijk bij de eerste de beste trap uit elkaar halen, wordt het niet beter van.
, wel dus met zijn eigen weitje want dat risico ga ik echt niet nemen
. Ik heb tenminste nog een pensionstalling met enige weidegang, ik ken genoeg paarden die helemaal niet buitenkomen hoor.
Evelli schreef:Waarom is zonder ijzers geen succes?
Met een dominantere merrie zou een hele goede optie zijn, maar idd, die ijzers..........
Yviertje schreef:Sabinee__ schreef:Dit word echt weer een typisch topic ......
Zo'n gevoel krijg ik ook. Hoe het hier voor gezien, want ik krijg nu al het gevoel dat mijn paard heul zielig is omdat ze alleen en te kort buiten staat (en met deken)
TS doe waar jij je goed bij voelt!

Alles moeten ze leren en als je ze steeds maar apart houdt, worden ze alleen maar asocialer
(er is wel aangeboden speciaal voor haar een stapmolen te bouwen voor als ze zich nog misdraagt, als ze nog een schopt moet ze 24/7 op stal en mag ze 10 min per dag in de stapmolen
)
van die heerlijke pismerries wel
Laat hem maar een keer in elkaar timmeren, vaak binden ze dan wel in
Belsje schreef:Caira, Als jij me een pensionstalling aan de hand kan doen met 24/7 weidegang in de buurt hoor ik het graag hoor, wel dus met zijn eigen weitje want dat risico ga ik echt niet nemen
. Ik heb tenminste nog een pensionstalling met enige weidegang, ik ken genoeg paarden die helemaal niet buitenkomen hoor.
Yviertje met een dominante? Zou dat goedkomen denk? Ik ben vooral bang omdat ze allemaal rondom op ijzers staan en als ze dan gaan kappen ... Niemand wil een kapot paard denk ik dan :s
Evelli, de mijne is de enige die na een half uur op de weide (dus op dat moment omringd door vriendjes) als staat te roepen aan de poort, zelfs ooit een stalgenoot hem gewoon mee naar binnen gebracht want hij deed zo raar *zucht*. Volges mij is hij echt sociaal gestoord ofzo. Laatst is hij uit de paddock uitgebroken en toen hebben we hem teruggevonden in de stalgangen ... Ijzers moet hij jammer genoeg wel, smid heeft hem op vraag van mij een tijd zonder gezet maar dat was geen succes.
(alleen niet nu want de weilanden staan onder water) ligt aan de maas.. Belsje schreef:Om te beginnen. Tsjoep is sinds anderhalf jaar mijn paard en de meeste mensen vinden hem vooral lief, knuffelig en aanhankelijk.
...
Alleen de laatste maanden doet Tsjoep raar.