S_Evelyne schreef:Het kost wel veel geld, daarom moet ik het ook zelf betalen. Maar je krijgt echt waar voor je geld.

Ook even als een reactie op Ikke.
Ik vind 429 euro voor 7 dagen trektocht voor jongeren echt veel geld. Ik ging vroeger voor 200-300 gulden op ponykamp. Oke, dan praat ik wel over 12 jaar geleden, maar tegenwoordig kun je ook makkelijk voor 200-300 euro op ponykamp voor een week. Als je mazzel hebt kun je zelfs nog onder de 200 euro een weekje weg.
Ik weet dat paardrijden niet goedkoop is, maar 429 euro voor een kamp is echt veel geld!
Ik ben naar Tsjechië geweest voor een week (Eagletrail Ranch) en toen was ik voor 8 dagen, 7 nachten, all-inclusive (dus al het eten plus drankjes, ook 's avonds en ook alcohol), vijf dagen 3-5 uur paardrijden en een eigen ensuite kamer, plus vliegticket en reiskosten maar 500 euro kwijt!! Nu is Tsjechië goedkoop, want zo'n zelfde arrangement in Engeland zou al snel het dubbele kosten, maar het gaat om het idee.
Ik snap dat de topicstarter pas 14 is en niet alleen op vakantie gaat.
Time-Out reizen had eerst een fatsoenlijke jongerenpagina (6-18 jaar), hier:
http://www.timeout-reizen.nl/jeugd-ruiterreizen.php . Maar ik weet niet of ze daar dit jaar nog veel mee doen (gezien je de link via de normale website niet kunt bereiken).