Per 1 April 2011 verhoging van de vergoeding voor Juryleden.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

El_Paso2009

Per 1 April 2011 verhoging van de vergoeding voor Juryleden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 14:43

Op de site van de KNHS staat de nieuwe tarievenlijst per 1 april 2011 en daarin staat dat de vergoeding voor juryleden van cat 2&3 naar 20 euro per dagdeel gaat en cat 1 naar 30 euro per dagdeel. De kilometervergoeding blijft gewoon van kracht.
Ik vindt dit een goede stap in de juiste richting :D

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 14:57

Dat is een stevige verhoging.
Is nu alleen het "uurloon" voor na de eerste 4 uur komen te vervallen? Wordt dit nu gewoon weer een 2e dagdeel?

kleinvosje

Re: Per 1 April 2011 verhoging van de vergoeding voor Juryleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:02

Ik hb het net inderdaad gezien op de site. Jury, na het dagdeel blijft gewoon de uurloon-regeling. Die is dan alleen niet meer 3,75 maar 5 euro per uur!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:04

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:05

Springen, dressuur en Mennen Cat 1 en subtop max. € 30 per dagdeel daarna naar rato
Springen, dressuur en Mennen Cat 2 t/m 4 max. € 20 per dagdeel daarna naar rato

daaruit maak ik op dat het per uur te rekenen moet...

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:07

Dan zou je zelfs per kwartier moeten gaan afrekenen?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:08

Dat zou wel erg onlogisch zijn vind ik. Ik denk dat je gewoon per begonnen uur moet rekenen, heb je ook niet te maken met cijfers achter de komma.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:38

Mooi, begint ergens op te lijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 15:47

jury schreef:
Dan zou je zelfs per kwartier moeten gaan afrekenen?

Dat lijkt me niet de bedoeling.. :n

ayhno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:52

Dat is fijn dat we van 15 naar 20 euro gaan :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:58

Ik vind het nog weinig. Heb altijd veel bewondering voor de jury mensen die voor mijn lol hun zaterdag of zondag inleveren en vaak onder barre omstandigheden in die auto's zitten. Een pluim mag ook wel eens gegeven worden. Dus bedankt mensen dat jullie dit voor ons doen, ook al is dit out of topic. Want zonder jullie kunnen wij geen wedstrijd rijden op welk niveau dan ook.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 08:38

Ik weet het niet. Vind het een behoorlijke verhoging. En ik denk dat het inschrijfgeld dan toch ook flink omhoog zal gaan (en aangezien ik zelf toch ook ruiter ben ga ik dat ook voelen :D).

humanoidR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 09:18

heb k het goed gelezen?
kunnen de inschrijfgelden per startende combi omhoog met max> 5 euro?
en de jury's kunnen dan twintig vragen.
ik vind twintig euro een mooie verhoging,maar de verhoudingen vind ik dus weer bull-oliebol. de knhs wordt er weer flink beter van voor minder support.
ben benieuwd wat de coupons gaan doen dit jaar. net een jaar voordat ze eruit gaan.
ach ja, jureren doe je toch voor de lol, hoewel het bij mij flink minder wordt door de startende combi's met een redelijk verkeerd zelfbeeld.
dus voor mij is de twintig euro mooi meegenomen, kan ik het gelijk weer uitgeven aan de verhoging van het startgeld.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 09:19

5 euro verdeeld over zeg 25 proeven is 20 ct per proef. Moet ik zelf toch aardig x wat voor starten wil ik onder de streep duurder uit komen.
Ik begreep in een ander topic dat de prijs van de coupons ook omhoog is gegaan per 1 januari 2011. Maar als je ze nu besteld krijg je ze al tegen het nieuwe tarief.

robbedoes schreef:
ben benieuwd wat de coupons gaan doen dit jaar. net een jaar voordat ze eruit gaan.

coupons eruit?
Laatst bijgewerkt door EllyC op 21-12-10 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 09:25

Ik heb net coupons besteld, ze kosten nu 18,30 ;)

humanoidR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:37

ja, ze willen met het nieuwe systeem in 2012 de coupons eruit halen.
het dus via internet laten verlopen

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:50

En dan punten gewoon invullen op A4 uitdraai van de proef of gaan we dit dan ook gelijk met laptop doen?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:44

Dat vind ik wel een goed systeem. Ik weet dat ze allang bezig zijn om dat te automatiseren.
Wat ook een goed idee zou zijn zou uiets van een streepjescode op een startcoupon. Waarmee een vereniging alleen hoeft in te scannen en niet alles op die startlijst over moet tikken. Maar als er geen coupons meer zijn dan is dat niet meer nodig.

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:48

Pff klinkt alsof de KNHS AL het werk bij het wedstrijdsecreteriaat wil gaan neerleggen.
We zijn al digitaal, mar als alles nu ook nog digitaal bij een jury verwerkt moet worden, mooie kosten post voor de vereniging, organiseer maar eens een outdoorwedstrijd met 15 dressuurringen. Of krijgen nieuwe jury's direct een notebook mee, na het slagen van de jurycursus, DAT was nog eens een idee.... KNHS?

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 15:00

Maar vind maar eens een laptop die 4 uur zonder stroom kan en vol in bedrijf blijft.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 15:02

Au3 schreef:
Pff klinkt alsof de KNHS AL het werk bij het wedstrijdsecreteriaat wil gaan neerleggen.
We zijn al digitaal, mar als alles nu ook nog digitaal bij een jury verwerkt moet worden, mooie kosten post voor de vereniging, organiseer maar eens een outdoorwedstrijd met 15 dressuurringen. Of krijgen nieuwe jury's direct een notebook mee, na het slagen van de jurycursus, DAT was nog eens een idee.... KNHS?

Er bestaan kleine handheld dingetjes die daar geschikt voor zijn, worden ook bij bijvoorbeeld electromonteurs gebruikt. Als ze elk jurylid er daar nou een van geven, met een rechtstreekse internetverbinding naar de KNHS, ideaal zeg ik ;-)

Au3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 15:22

kleinvosje schreef:
Au3 schreef:

Er bestaan kleine handheld dingetjes die daar geschikt voor zijn, worden ook bij bijvoorbeeld electromonteurs gebruikt. Als ze elk jurylid er daar nou een van geven, met een rechtstreekse internetverbinding naar de KNHS, ideaal zeg ik ;-)

Helemaal mijn idee !! _O-
wij zijn inmiddels zo ver dat we een inschrijfsysteem ( vergelijkbaar met HET inschrijfsysteem) gekoppeld hebben aan Hartman. hierdoor heb je als secreteriat geen werk meer met inschrijven of startlijsten en uitslagen maken. Het enige wat we op de wedstrijd dag hoeven te doen, is de totaal punten in concours 3.5 te timmeren en de punten voor de ex eaquo regeling, de rest gaat inmiddels digitaal! Is allemaal gelinkt aan de combinatienr's, werkt super en simpel. Maar straks outdoor 15 ringen tegelijk gaat denk ik toch wel wat druk bij het secreteriaat leggen, dus ik ben sowieso VOOR automatiseren, alleen moeten ze de kostenpost hiervan NIET bij een organiserende vereniging neerleggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:08

kleinvosje schreef:
Au3 schreef:

Leuk ook voor de oude garde :D

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 20:44

Nee, de oude garde moet er dan natuurlijk ook een toegestuurd krijgen!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 12:07

Bij de Regiokampioenschappen van Utrecht werkt ook al gewerkt met digitale en op afstand bedienbare puntenverwerking. Kostte wel wat extra tijd, maar je zag gelijk de uitslagen op de borden.
Alleen kun je daar dus geen commentaar kwijt, alleen punten.
Manco vind ik ook van Hartman, dat steeds de stamboeknaam naar voren komt en niet de sportnaam van het paard. Daar moeten ze echt eens wat aan gaan doen. Vind het nl. heel irritant dat als jij bewust je paard een afwijkende sportnaam hebt gegeven je ineens de stamboeknaam weer terugvindt op de startlijsten.