Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_maaike_D schreef:ik had ze, de nieuwste ariat stalschoenen.
helaas na 3 dagen weer teruggebracht naar hypoplaza omdat de hele zool los begon te laten
aan de zijkanten.
wacht nu nog steeds tot ariat besloten heeft of deze vergoed gaan worden...
divi schreef:Toch gek als je zo een beetje rondkijkt op internet, de één zegt het zijn hele goede schoenen en gaan heel lang mee en de ander zegt nee ze zijn zo versleten. Dus ik vraag me dan af ligt dat dan aan welk soort schoenen van Ariat je hebt of moet je daar dan gewoon maar net geluk mee hebben??
divi schreef:Toch gek als je zo een beetje rondkijkt op internet, de één zegt het zijn hele goede schoenen en gaan heel lang mee en de ander zegt nee ze zijn zo versleten. Dus ik vraag me dan af ligt dat dan aan welk soort schoenen van Ariat je hebt of moet je daar dan gewoon maar net geluk mee hebben??
ccathalijne schreef:ik zou niemand Ariat aanraden. Ik heb ariat stal/rijschoenen bruin/zwart met een rits schuin in het midden, weet zo het type niet meer. Ze zitten en rijden fijn warm en waterdicht. Maar ik heb ze 2 jaar geleden gekocht na 1/2 jaar was van één de rits stuk, heb toen wel 1/2 jaar gewacht, eerst wouden ze niet vergoeden, later wel. Toen was na 1 maand weer de rist stuk terwijl ik ze amper had gebruikt, dat was vorige winter en ik heb nu sinds een maand weer nieuwe gekregen. Vind de ritsen dus niet goed en de service ronduit slecht.
divi schreef:_maaike_D schreef:ik had ze, de nieuwste ariat stalschoenen.
helaas na 3 dagen weer teruggebracht naar hypoplaza omdat de hele zool los begon te laten
aan de zijkanten.
wacht nu nog steeds tot ariat besloten heeft of deze vergoed gaan worden...
En welke schoenen van Ariat waren dit precies als ik dat mag vragen?
. Ik weet niet of ze al in Nederland verkrijgbaar zijn.
Maarja.. dan gaan ze ook langer mee!
Maar gelukkig kunnen ze nog wel even mee. De nieuwe versie die hiervoor in de plaats is gekomen vind ik er lomper uitzien. LindyH schreef:Ik heb de Jamison als stal- en rijschoen.
Wel een beetje western stijl, maar als je dat niet leuk vindt kun je dat lipje er af halen.. Ik weet niet of ze al in Nederland verkrijgbaar zijn.
Hiervoor heb ik jaren lang verschillende Mountain Horse schoenen gehad, maar daar had ik in de winter toch wel erg vaak koude voeten in. Daar heb met mijn Ariats dit jaar nog totaal geen last van gehad.