Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Daardoor was het rijden voor ons allebei niet zo leuk. Voor mij niet omdat ik er toch wat gespannen op zat, voor haar niet omdat ze een ruiter nodig had die er beter mee om kon gaan.
Wat betreft te koop zetten vanwege geen klik. Ik denk dat je daarbij 2 verschillende verkopers hebt. De ene die werkelijk geen klik heeft met het paard omdat het kwa karakters niet loopt. En de ander die geen klik heeft omdat die zichzelf overschat heeft, of het paard overschat heeft en gewoon een niet doordachte keuze heeft gemaakt..
RianneH schreef:Ik ben het met bovenstaande eens. Maar wil wel een kleine kanttekening plaatsenWat betreft te koop zetten vanwege geen klik. Ik denk dat je daarbij 2 verschillende verkopers hebt. De ene die werkelijk geen klik heeft met het paard omdat het kwa karakters niet loopt. En de ander die geen klik heeft omdat die zichzelf overschat heeft, of het paard overschat heeft en gewoon een niet doordachte keuze heeft gemaakt..
En wat betreft klikken met een paard, oef das soms best lastig. Gelukkig kende ik de mijne al
Blijheid schreef:Ik denk dat het in sommige gevallen echt niet klikt, bijvoorbeeld omdat karakter van ruiter en paard niet bij elkaar passen.
Ik heb bijvoorbeeld een tijdje een bijrijdpaard gehad dat echt van elk blaadje schrok, op sommige momenten onverwacht echt heet kon worden etc. Daar kon ik wel mee rijden, maar om nou te zeggen dat het fijn wasDaardoor was het rijden voor ons allebei niet zo leuk. Voor mij niet omdat ik er toch wat gespannen op zat, voor haar niet omdat ze een ruiter nodig had die er beter mee om kon gaan.
Nu heb ik zelf een pony waarmee het wel heel erg klikt, hij voelde vanaf het begin al vertrouwd. Met hem kan ik de wereld aan, ik rijd veel lekkerder, ben ontspannen, en ik ben echt helemaal gek op hem. Dat is niet alleen voor mij fijner, het is voor een paard ook fijner als er iemand mee rijd die echt helemaal voor hem of haar gaat, in plaats van er altijd wat gespannen op te zitten of het paard niet echt leuk te vinden.
In andere gevallen denk ik dat "geen klik" ook een hele makkelijke smoes is om de echte reden niet op internet te hoeven zetten.
RianneH schreef:Ik ben het met bovenstaande eens. Maar wil wel een kleine kanttekening plaatsenWat betreft te koop zetten vanwege geen klik. Ik denk dat je daarbij 2 verschillende verkopers hebt. De ene die werkelijk geen klik heeft met het paard omdat het kwa karakters niet loopt. En de ander die geen klik heeft omdat die zichzelf overschat heeft, of het paard overschat heeft en gewoon een niet doordachte keuze heeft gemaakt..
En wat betreft klikken met een paard, oef das soms best lastig. Gelukkig kende ik de mijne al
).
Bis en ik zijn gewoon hele goeie vriendjes en hij vertrouwt mij volledig. Ik wist zéker dat ik een klik met hem had toen ik bij de fokker ging kijken en alle veulens behalve hij nieuwsgierig kwamen snuffelen. Zelf kijk ik ook liever eerst de kat uit de boom én ik ben vreselijk eigenwijs
Bis is echt super en we passen heel goed bij elkaar.
). Andere mensen vind je aardig, zijn je beste vrienden of inderdaad je levenspartner. Ik denk dat je het een beetje op die manier moet bekijken
khalid schreef:ik denk dat als iemand zegt, geen klik met het paard, dat het meer op de eigenaar slaat dan op 't paard. Dat de eigenaar het paard niet leuk vind, er niet van houd!
Volgens mij voel je dat gewoon aan. Mijn eerste verzorgpaard, daar had ik niet echt een klik mee. Het rijden ging op gegeven moment wel goed hoor, maar zonder dat gevoel. M'n huidige verzorgpaard heb ik wel een klik mee. Dat voel ik gewoon, iedere keer dat ik met 'm bezig ben.
)
, gaat in alle doosjes zitten die ik haar laat zien,