Hallo, ik ga op paardrijden en waar kan ik goedkoop spullen kopen? Ik heb alles bij elkaar gerekent op www.Agradi.nl en daar kwam ik op 185,95 euro uit. Kan het mischien goedkoper? Alvast bedankt!
Kijk eens op www.decathlon.nl weet alleen niet of de aftsand te doen is voor je...
renske_13
Geplaatst: 21-11-10 20:24
Wat heb je allemaal nodig? En weet je zeker dat je ook op paardrijden blijft? Je zou gewoon voor tweedehandse spullen kunnen gaan kijken, bijvoorbeeld op marktplaats of op bokt
jamiroquai
Geplaatst: 21-11-10 20:32
Hallo Horselover, leuk dat je gaat paardrijden! Goeie keus!
Ik weet niet wat je gekozen hebt bij Agradi, een rijbroek heb je niet meteen nodig, maar zit natuurlijk wel lekkerder. Je kunt ook voor tweedehands gaan. Als het dan toch niet goed bevalt, heb je niet zo veel kapitaal verloren. In plaats van rijlaarzen kun je ook voor chaps kiezen. Een paar stevige schoenen eronder en, klaar!
Waar je niet op moet bezuinigen is je cap en die is ook het belangrijkste. Ik zou geen tweedehands pakken- je weet nooit of hij al een val overleefd heeft waardoor hij niet meer veilig is. Een cap kan je het beste passen met een deskundig iemand. Via internet bestellen is makkelijk,maar niemand kan je adviseren of hij goed past. Bij agradi kun je wel heel gemakkelijk retour sturen.
Tot slot: goede spullen hoeven niet duur te zijn. Boerenbond/ Welkoop heeft ook paardensportartikelen, en een beetje surfen op internet is ook wel fun... Leuk voor en !!!!!
Veel ruitersportzaken bieden ook starterspakketten aan. Wel vaak voor kinderen maar soms ook voor volwassenen.
Daarbij heb je wat duurdere merken zoals anky, pikeur etc en ook goedkopere zoals bijvoorbeeld Harry's Horse en huismerk EJ en Divoza.
Een stel rubberen rijlaarzen is weer goedkoper dan schoenen met chaps en een rijbroek kun je vaak voor een paar tientjes halen. Cap zit je rond de 60 euro al zijn ze ook wel goedkoper te vinden.
_sil_
Geplaatst: 21-11-10 23:06
ik zou gewoon eens bij de aanbiedingen bij ruitersportwinkels kijken, waarschijnlijk ben je dan een heel stukje goedkoper uit!
Ik vindt dat ook wel een hoog bedrag. Als je eerst gaat proberen kun je volstaan met een leencap van de manege, sportbroek en van die rubberen tuinlaarzen. Als het nou tegenstaat heb je alleen de ksoten van de sportbroek en/of de rubberen laarzen gehad. Zo kreeg ik ze tenminste altijd in de les en beviel altijd super. Die kleine kindjes liepen er ook altijd zo bij.
Je moet voor jezelf een lijstje maken wat je nodig hebt. Toen ik vroeger pas begon te rijden had ik 2de hands laarzen, cap een gewone stretchbroek en een bodywarmer (uit een gewone winkel). Je kan je uitrusting zo duur of goedkoop maken als je wilt.
Ik raad Decathlon aan! Heel erg goedkoop. Een rijbroek heb je er voor een tientje en ook je laarzen voor 10 euro. En een goede cap, ja, daar zit je al snel in de 70 euro! dat is dan ook wel het duurste van alles, maar op een cap moet je niet besparen. Je kunt in het begin een manege cap gebruiken. Daarna kun je gaan kijken naar een lekker zittende en veilige cap.
Succes!
Girassol
Geplaatst: 22-11-10 22:00
De Decathlon is inderdaad helemaal niet duur, de kwaliteit is volgens mij ook wel aardig. Je kan ook op Marktplaats kijken voor een tweedehands rijbroek en laarzen, of jodphurs en chaps. Een cap zou ik sowieso wel nieuw kopen en bij een winkel zodat je cap veilig is en goed zit. (Of passen bij een winkel en kopen via internet als dat veel in prijs scheelt, kan ook.) Bij Alles Voor Paarden (daar heb ik 2 rijbroeken vandaan, werd netjes op tijd geleverd) hebben ze ook een startersset voor volwassenen staan (http://www.allesvoorpaarden.nl/index.ph ... gorie&c=17). Het kan dus zeker goedkoper, gewoon even rond kijken
jamiroquai
Geplaatst: 23-11-10 13:21
Met de cap van 70 euro denk ik wel dat je aan de hoge kant zit, dat zou goedkoper moeten kunnen. Misschien ook bij decathlon?
Edit: Even op de site van Alles voor paarden gekeken, veel goedkoper kan het echt niet denk ik! Alleen moeilijk als je dikke kuiten hebt, je kunt niet ter plekke omruilen...
kijk naar die starters setten ben je vaak veel goedkoper uit!
heijens
Geplaatst: 28-11-10 00:01
Inderdaad is decathlon niet de duurste. Vind je verder geen merk artikelen, weet niet of je dat zoekt. Misschien op marktplaats of hier een advertentie plaatsen of kijken bij de te koop advertentie. Als je geluk hebt zit er precies bij wat je zoekt.
jesicaaaa
Geplaatst: 28-11-10 19:45
kijk bij de divoza in staphorst og leek en noem maar op