Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maikeltje schreef:Zet haar gewoon buiten met een singel om. Deken op en daar omheen een longeersingel. Laat dat ding dag en nacht om en na een week of 3 doet ze niet meer moeilijk.
. Zal jou dag en nacht met een riem om laten, wel een beetje aangetrokken naturlijk want los kan niet. PBA_ schreef:maikeltje schreef:Zet haar gewoon buiten met een singel om. Deken op en daar omheen een longeersingel. Laat dat ding dag en nacht om en na een week of 3 doet ze niet meer moeilijk.
Dat vind ik echt not done. Zal jou dag en nacht met een riem om laten, wel een beetje aangetrokken naturlijk want los kan niet.
maikeltje schreef:Zet haar gewoon buiten met een singel om. Deken op en daar omheen een longeersingel. Laat dat ding dag en nacht om en na een week of 3 doet ze niet meer moeilijk.

maikeltje schreef:Heel erg zielig maar het probleem is binnen no time de wereld uit. Je kunt natuurlijk ook de rest van de merrie d'r leven aan blijven klooien. Ik weet niet wat vervelender is voor een paard.
stoer schreef:maikeltje schreef:Heel erg zielig maar het probleem is binnen no time de wereld uit. Je kunt natuurlijk ook de rest van de merrie d'r leven aan blijven klooien. Ik weet niet wat vervelender is voor een paard.
Ik vind het ook niet zo'n raar idee hoor, mijn paard heeft ook moeilijk gedaan met aansingelen, en na een paar weekjes met een fleece deken en dekensingel om was het zo over.