Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

salome_maybe schreef:De mondonie zou ik niet nemen, slechte kwaltietijd, en zijn heel stug.
Verder hoor ik over mountain horse dat deze laarzen snel kapot gaan, en je naar 1, 2 jaar nieuwe moet hebben.
en ik kon er zo mee wegrijden/lopen. Waren 280 euro geloof ik. Echt zeker een aanrader! Vond petrie echt veel te stijf toen ik ze paste en deze zaten meteen heerlijk. Had snel een keus gemaakt toen, haha. Succes met zoeken! M_EL_ISSA schreef:Schijnt dat lipica niet echt geweldige kwaliteit heeft, het duurt tenslotte ook nog eens 12 weken voordat je ze hebt...
Lipica is super fijn en ik had mijn laarzen gewoon binnen 8 weken hoor. Die 12 weken was omdat hun op vakantie waren (van de zomer). En over dat kwaliteit gesproken, het is hoe je er mee om gaat.
En dan houd je je laarzen voor alleen het rijden. Want als jij een laars met rits heb, en jij loopt elke dag daar mee in de stof, modder etc.. Dan komt er inderdaad zand in de rist en heb je kans dat ze kapot gaan.
En het leuke is van Lipica, je kan je laars helemaal zelf samenstellen!
). Is absoluut niet lomp, de mijne in ieder geval niet