Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rider01 schreef:Hoi Bokkers, (weet niet of het hier hoort, mag verplaatst worden)
1. welke verzekering
2. maandelijke kosten
3. wat vergoeden ze (welke aandoeningen ze bij jou vergoed hebben, ik vraag dus naar ervaringen)
4. of ze moeilijk deden met het uitkeren van het bedrag
5. vrije opmerking (snelle service of juist bureaucratische rompslomp)
eigen risico mag evt. vermeld worden evenals het bedrag dat ze hebben uitgekeerd, dit hoeft uiteraard niet
Rider01 schreef:Hoi Bokkers,
Ik zie veel mensen zoals ik die aan een eigen paard beginnen en worstelen met het idee over een verzekering.
Rider01 schreef:Ik hoop aan de hand van ervaringen een duidelijk overzicht te krijgen,
zodat niet iedere bokker iedere keer een nieuw topic hoeft te openen als hij/zij met de vraag zit of en bij wie zich te verzekeren
ikke schreef:Knap dat jij dat denkt te weten, alleen jammer dat dat niet zo is.Erger nog; jij gaat er vanuit dat verzekeren soort van standaard is.
Rider01 schreef:ikke schreef:Knap dat jij dat denkt te weten, alleen jammer dat dat niet zo is.Erger nog; jij gaat er vanuit dat verzekeren soort van standaard is.
En jammer dat mensen de openingspost niet lezen..
leuk hoor al die tips en adviezen maar daar zijn idd al honderden topics over. Dat was dus niet waar ik naar opzoek ben.
moet ik het dan heel kinderachtig nog een keer formuleren..
waar ik niet naar opzoek ben:
- adviezen over wel of geen verzekering
waar ik wel naar opzoek ben:
- mensen die de punten 1 t/m 5 willen invullen
bij deze bedankt voor het lezen
ikke schreef:Zie je wel, je overweegt geeneens de optie "niet verzekeren" Dat advies wil je niet, schrijf je hier zelf.
fique schreef:[Ikke]... is leuk als je die kosten van een aantal jaren niet verzekeren opzij zet, maar als jij je paard nog maar een half jaar o.i.d. in de verzekering zou hebben en er gebeurt heel veel dan kan je je paard helpen. (in een half jaar tijd zit er niet genoeg in je potje kan ik je vertellen).
fique schreef:[Ikke]... is leuk als je die kosten van een aantal jaren niet verzekeren opzij zet, maar als jij je paard nog maar een half jaar o.i.d. in de verzekering zou hebben en er gebeurt heel veel dan kan je je paard helpen. (in een half jaar tijd zit er niet genoeg in je potje kan ik je vertellen).
. Weet niet maar volgens mij ben ik degene die beslissingen neemt voor mijn paard en niet zomaar iemand van de verzekering. Rider01 schreef:Ik zie veel mensen zoals ik die aan een eigen paard beginnen en worstelen met het idee over een verzekering.
Laten we het nou eens geordend op een rijtje zetten.
Wat ik van jullie wil weten:
1. welke verzekering
2. maandelijke kosten
3. wat vergoeden ze (welke aandoeningen ze bij jou vergoed hebben, ik vraag dus naar ervaringen)
4. of ze moeilijk deden met het uitkeren van het bedrag
5. vrije opmerking (snelle service of juist bureaucratische rompslomp)
Brand maar los!
eigen risico mag evt. vermeld worden evenals het bedrag dat ze hebben uitgekeerd, dit hoeft uiteraard niet
Myca schreef:Ik denk er wel eens over om bijv. alleen een verzekering voor Koliek af te sluiten.
Mijn paard heeft overigens nog nooit koliek gehad, maar zoiets komt altijd onverwacht en is akuut.
Als dan net je potje leeg is, daar moet je niet aan denken