Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cozey schreef:Ik zou even contact opnemen met de rechtsbijstand, meestal zit zit in je verzekerings pakket (van jezelf bedoel ik) en anders heb je ook een telefoonnummer "de recht-telefoon" of iets dergelijks, daar kan je gratis juridisch advies inwinnen.
Veel succes, en ik zou hier zomaar niet mee klaar zijn, ik volg dit topic even!
Charaz schreef:Hoe kan het een verborgen gebrek zijn als mw. niet wist dat het een hematoom was?
Charaz schreef:Hoe kan het een verborgen gebrek zijn als mw. niet wist dat het een hematoom was?
CookieXL schreef:Wij denken dat ze met de dierenarts op de proppen moet komen die er naar gekeken heeft. Stel je voor dat ze het wel wist. Bij een keuringsarts had dit niet naar voren gekomen. Hebben we al contact mee gehad. Feit blijft ze was al ziek bij aankoop (attest van de artsen inwendige geneeskunde Utrecht), contouren van de zwelling op het voorhoofd kwamen overeen met het gezwel.