Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Sowieso gevaarlijk en niet echt goed voor de paardjes...Waratje schreef:Volgende keer direct 112 bellen, het is levensgevaarlijk gedrag op een openbare weg, niet alleen voor hunzelf (en hun ponies), maar vooral ook voor andere verkeersdeelnemers.
Waratje schreef:Volgende keer direct 112 bellen, het is levensgevaarlijk gedrag op een openbare weg, niet alleen voor hunzelf (en hun ponies), maar vooral ook voor andere verkeersdeelnemers. Daarnaast kun je nog kijken of het als mishandeling kan worden gezien.
sporter schreef:Waratje schreef:Volgende keer direct 112 bellen, het is levensgevaarlijk gedrag op een openbare weg, niet alleen voor hunzelf (en hun ponies), maar vooral ook voor andere verkeersdeelnemers. Daarnaast kun je nog kijken of het als mishandeling kan worden gezien.
Ik vind het redelijk associaal om voordat soort dingen 112 te bellen.
TinekeHorses schreef:franka75 schreef:Dat heeft in dit geval geen zin zoiets moet je de kans hebben om het te filmen en dan naar de politrie gaan. kijk als een van die meiden eraf stuiterd of het paard komt ernstig ten val dan mag je 112 bellen niet eerder.
Ook niet als het gevaarlijk is voor het verkeer?
sporter schreef:Waratje schreef:Volgende keer direct 112 bellen, het is levensgevaarlijk gedrag op een openbare weg, niet alleen voor hunzelf (en hun ponies), maar vooral ook voor andere verkeersdeelnemers. Daarnaast kun je nog kijken of het als mishandeling kan worden gezien.
Ik vind het redelijk associaal om voordat soort dingen 112 te bellen.
Citaat:112 - Spoedeisende gevallen
In spoedeisende gevallen belt u 112, het Europese alarmnummer.
Wat is nu spoedeisend? Voorbeelden zijn:
als u getuige of slachtoffer bent van een (ernstig) misdrijf.
als er een ongeval gebeurt of iets anders waarbij direct hulp verleend moet worden.
als er direct levensgevaar dreigt voor u of anderen.

Waratje schreef:112 - Spoedeisende gevallen
Wat is nu spoedeisend? Voorbeelden zijn:
als u getuige of slachtoffer bent van een (ernstig) misdrijf.
als er een ongeval gebeurt of iets anders waarbij direct hulp verleend moet worden.
als er direct levensgevaar dreigt voor u of anderen.
sporter schreef:Ik neem aan dat je je eigen quote door gelezen hebt?
Dan mag je dus geen 112 bellen. Nja mag wel of ze je dankbaar zijn is een 2e. Of dat meisje dat 2 minuten na jou belletje levensgevaarlijk gewond is geraakt (ambulance en politie zijn even bezig die zitten achter 2 galloperende pony's aan) daar blij mee is is ook de vraag.
sporter schreef:112 - Spoedeisende gevallen
Ik neem aan dat je je eigen quote door gelezen hebt?
Dan mag je dus geen 112 bellen.