Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Horseware schreef:Ik doe ook mee
Ik heb daar afgelopen jaar ook gereden. Het is een echte aanrader. Wat kleinschaliger dan Epe en een super barbeknoei.
DIVA2 schreef:Horseware schreef:Ik doe ook mee
Ik heb daar afgelopen jaar ook gereden. Het is een echte aanrader. Wat kleinschaliger dan Epe en een super barbeknoei.
Ah, nog iemand die mee gaat rijden!!!![]()
Ik las op de site dat ze 200 ruiters toe gaan laten voor de vierdaagse. Epe schijnt iets van 500(?) ruiters te hebben.
Waar heb jij je paard vorig jaar 'gelaten'?
En waar heb je zelf geslapen?
In principe laat ik mijn paard daar maar heb ook een aanbod om d'r in het land neer te zetten bij iemand die daar in de buurt woont. Moet dan een klein stukje met de trailer.
Zelf hebben wij een kamer gereserveerd bij OdK. Komen daar op maandag al aan en dan dinsdag de eerste rit.
Hoe heb jij getraind, vorig jaar??
Vooral vele lange ritten gemaakt?
Op de site staan de ritten met balletjes gecodeerd, 4 is het zwaarst(donderdag). Hoe zwaar is zwaar??
Wat een vragen he![]()
De andere 2 dagen rijden we gewoon heen en weer met het andere paard. Dat is goed te doen. En ik slaap iedere nacht in mijn eigen bedje, maar bij Onder de Kastanje heb je mooie kamers met een super ontbijt e.d. dus daar zit je goed hoor 

keona schreef:wat leuk misschien dat dit iets voor ons zal zijn?
wanneer is die in epe dan?

Silence schreef:Werd meteen enthousiast en ben meteen op de site gaan kijken om aan te melden
Tot ik het totaalplaatje qua kosten ging uitrekenen.
Dat ging me toch echt te ver, helaas.

snowdon schreef:Hey, dit heb ik gemist dit jaar.... ik ga er eens voor overleggen voor vervoer!
Zal wel alleen gaan met mijn ruin, de rest van de paarden hier heeft een veulen of is pas 3jr.