welke outdoor laarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

estell__

welke outdoor laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 11:35

Ik heb geen idee of t hier goed staat en anders wordt t wel verplaatst :')

Ik ben bijna jarig en nou mocht ik voor mijn verjaardag een paar outdoor laarzen uitkiezen.. Ook die van Dubarry, maar nou vroeg ik me af welke laarzen heb jij gekozen en waarom?

Wat vind jij de voor en nadelen van jou laarzen, zijn ze gemakkelijk schoon te maken en wat kosten ze..

Heel erg bedankt alvast! :')

Anoniem

Re: welke outdoor laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 14:10

Ariat grasmere! Zijn mooi en zitten echt heer-lijk... Heb ook dubarry's gehad, maar de zitten veel minder lekker en gaan ook sneller kapot :j

Afbeelding

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 12:57

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:18

Haha ook hier Ariat Grasmere :+: Ben er zo blij mee, ze zijn ideaal om mee te rijden, lekker warm, mogen vies worden, zien er prachtig uit en zijn ook in het dagelijkse leven hartstikke leuk over een spijkerbroek. Ik wil ze het liefst niet meer uit doen :D

[edit] Oh en bij Ooteman zijn ze ze goedkoop omdat ze alleen nog maar maat 42 hebben ofzo :+ Ik had mijn eerste paar in 38,5 ook voor 150 euro daar gekocht maar die waren helaas te klein. Heb ze ook weer voor 150 weten te verkopen en heb een aantal weken later hier op Bokt ze in maat 39,5 voor 210 euro weten te kopen. Nog steeds veel geld maar het loont absoluut om naar de aanbiedingen op Bokt te kijken.

3uitenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:02

Wel, ik probeer een plaatje te plakken maar dat lukt me niet...
Wel kun je op mn site kijken voor diverse outdoor laarzen van o.a. Mongo en Le Chemeau

tjoepatjoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:42

ariat h2o winter.

Zijn echt zoo vreselijk warm.
En ze zien er ook gewoon uit als gewone laarzen.
Zitten heerlijk en zijn heel soepel.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:07

Ik heb de Eurostar Dublin Riverboots en ik ben er heel blij mee!
Ze zijn lekker warm en ik vind ze ook heel mooi.
Wel zien ze er snel veel gedragen uit, maar dat kan misschien ook omdat ik elke dag met ze door de modder banjer.
Ze zijn trouwens 100% waterdicht, echt super!

Afbeelding

Ruiterwinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 13:55

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 14:51

Ik heb dezelfde als sodeletuut en ben er ook erg blij mee. Afgelopen winter in de kou veel plezier van gehad!

lotjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 17:25

Ik heb hoge donkerbruine durbarrys en ben er ontzettend blij mee,ze zitten echt heerlijk!

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 17:29

Emmy21_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:54

@ ruiterwinkel: De laarzen van horka vind ik super leuk. Om die reden heb ik de bloomsburry in september al besteld. Het is nu bijna december en ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Het blijkt dat ze bij geen enkele winkel bij in de buurt of webshop leverbaar zijn.
Hoe kan dat? Enig idee, wanneer Horka wel uit gaat leveren?
Ik kan namelijk niet wachten om die laarzen aan te mogen doen.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:59

Kan iemand me vertellen welke hieronder het warmst en fijnst zijn? :)

Mondoni Lifestyle boot
(art.no.: 33416)

* Maten 37, 38, 41 en 42 zijn voorradig. Overige maten verwachten wij weer eind december.
* trendy leren buitenlaars
* ideaal voor wandeling of tijdens werkzaamheden buiten
* gladleder/generfd leder
* waterdichte voet
* robuuste zool

Afbeelding
100 euro

Modieuse winterlaars Belmond.
Functies
- hoog warmtegehalte
Uitrusting
- teddy voering
- ingenaaid elastiek
- binnenzijde compleet gevoerd
Materiaal
- vetleer

90 euro
Afbeelding[/

IR-Outdoorlaars Bruin
IR-Outdoorlaars in het bruin met dikke zool en helemaal waterdicht Deze laars is gemaakt van leer. niet geschikt voor mensen met dikke kuiten!

Nu van 100 euro voor 90
Afbeelding

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:01

Ik vin die laatsten wel ontzettend mooi <3 balen dat ik altijd die dingen moet passen :\

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:07

Die 3 komen allemaal uit dezelfde fabriek. Zijn identiek aan elkaar alleen het merkje erop is anders ;)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:22

Zien er inderdaad ook exact hetzelfde uit..
Maar.. Zijn ze warm? Echt zoals thermolaarzen ook lekker zacht of..?

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:56

Ze zijn mega warm. En ook lekker zacht van binnen. ;)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:26

Hmm, wil ze graag bestellen alleen ze komen bij agradi en divoza pas weer in december en bij 'de kroo' kan ik ze niet meer vinden?

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:32

Ze zijn inderdaad overal uitverkocht.
Ik heb vorige week de eerste maten weer binnen gekregen. Verwacht elk moment de rest ook weer te krijgen.

Laurabounty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:34

De ariats!

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:52

HorseTopShop schreef:
Ik heb vorige week de eerste maten weer binnen gekregen. Verwacht elk moment de rest ook weer te krijgen.

Ooh jij verkoopt ze ook? :) ga even op je site kijken! Vallen ze groot of klein? Ik heb normaal maat 38.

En zou ik hier eventueel ook mee kunnen rijden? :)
Laatst bijgewerkt door Springruit06 op 24-11-10 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:54

Ik heb de Eurostar Dublin Riverboots! Ze zitten erg lekker, redelijk warm en 100% waterdicht.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:56

vinurr schreef:
HorseTopShop schreef:

Ooh jij verkoopt ze ook? :) ga even op je site kijken! Vallen ze groot of klein? Ik heb normaal maat 38.

En zou ik hier eventueel ook mee kunnen rijden? :)

Ja, ik heb ze van HKM. Ze vallen normaal.
Ermee rijden raad ik niet aan. Daar zijn ze gewoonweg niet voor gemaakt.

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:02

HorseTopShop schreef:
Die 3 komen allemaal uit dezelfde fabriek. Zijn identiek aan elkaar alleen het merkje erop is anders ;)

Is dat echt zo? Bij de 1e staat namelijk waterdichte voet, bij de laatste staat helemaal waterdicht. Zou voor mij wel een belangrijk verschil zijn! Ik vind die laatste er trouwens wel erg mooi uit zien, maar als ze echt hetzelfde zijn is dat een beetje dom misschien... Zelf heb ik Dubarry's en ik vind ze heerlijk! Bovendien is de service echt top, ook niet onbelangrijk. Die van mij gingen na 2 jaar lekken en ik heb zonder problemen (zelfs zonder bon) een gloedje nieuw paar gekregen. Ik merk wel dat die nu iets minder lekker lopen dan mijn oude Dubarry's, maar dat is een kwestie van inlopen.

Antwoord op je vragen: Ik heb mijn vorige laarzen nauwelijks onderhouden en daar konden ze prima tegen. Wel zagen er erg gedragen uit. Nu spoel ik ze regelmatig schoon en vet ik ze dan in, hopelijk blijven ze zo mooier. De prijs: duur, maar inmiddels heb ik dus wel 2 paar voor de prijs van 1:D En ze zijn echt super waterdicht, dat vind ik wel een grote plus t.o.v. bijvoorbeeld de Mondoni laars.

Edit: die 3 laarzen lijken inderdaad wel erg veel op elkaar! De laatste is gewoon een mooiere foto denk ik...

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:06

Margje schreef:
HorseTopShop schreef:

Is dat echt zo? Bij de 1e staat namelijk waterdichte voet, bij de laatste staat helemaal waterdicht. Zou voor mij wel een belangrijk verschil zijn! Ik vind die laatste er trouwens wel erg mooi uit zien, maar als ze echt hetzelfde zijn is dat een beetje dom misschien... Zelf heb ik Dubarry's en ik vind ze heerlijk! Bovendien is de service echt top, ook niet onbelangrijk. Die van mij gingen na 2 jaar lekken en ik heb zonder problemen (zelfs zonder bon) een gloedje nieuw paar gekregen. Ik merk wel dat die nu iets minder lekker lopen dan mijn oude Dubarry's, maar dat is een kwestie van inlopen.

Edit: die 3 laarzen lijken inderdaad wel erg veel op elkaar! De laatste is gewoon een mooiere foto denk ik...

Vind die laatste er ook het mooist uit zien maar ligt volgens mij gewoon aan de foto :) Ze kosten nu 90 euro, en je krijgt er een gratis zak bij waar je water in kan doen bij agradi, terug sturen is volgens mij ook gratis.. Alleen ze zijn er pas weer in december en er staat niks over gevoerd?
Laatst bijgewerkt door Springruit06 op 24-11-10 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt