registratie winstpunten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

registratie winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 21:13

hoi allemaal,

ik ben even helemaal in de war met de KNHS,ik heb nu in totaal 4 winstpunten in de B met Ravina,ze is een pony,maar ik ben 24 en start dus tussen de paarden.

nu kijk ik op mijn knhs,en daar staan maar 3 winstpunten geregistreerd,terwijl ik met mijn laatste wedstrijd 2 winstpunten heb gereden,en het dus bij elkaar 4 moeten zijn,de vorige stand op mijn knhs was ook B+2.

als je Ravina aanklikt,staat er het volgende:

dressuur paard: B+3
dressuur pony: B+2 (komt dat omdat ze ook met mijn bijrijdster start?die had al 1 winstpunt,en heeft er een paar weken geleden 2 bijgehaald,dus dat klopt ook al niet)

ikke niet snappen :P

kan iemand hier meer helderheid over geven?

overigens heb ik mijn coupons bewaard

knollentuin

Re: registratie winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:16

een kopie maken van je coupons en naar de knhs sturen met een brief,dit gebeurd zo vaak!! ik weet zelfs van mensen die in de z winst bijgeschreven hebben op 180 pt score...[oude proeven was dat idd zo maar dat is al tijdje geschiedenis] bewaar al je coupons met winst heel goed want ik en mensen die ik ken hebben al vaker gelijk moeten halen bij de knhs..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 21:18

dat ga ik meteen doen,dankjewel.
echt heel lastig,en dan werk je er zo keihard voor :P

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:22

nou idd ik weet nog heel goed dat ik de eerste x een brief kreeg.. mevr ,,, u bent onrechtmatig gestart bla bla en u dit en u zus en wij gaan maatregelen treffen en u moet en wij vinden ...nou ik helemaal over mijn thee!! :( :( al mijn coupons gezocht en ik had ruim voldoende punten maar ze waren er voor t gemak 3 kwijt???? dus ik alles gekopieerd en ik heb nooit meer wat gehoord,nog niet eens een excuusje voor het misverstand.. maar een kennisje van mij die nooit een coupon bewaarde kon mooi terug van het z naar het m ;(

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 21:30

belachelijk.............het gebeurd kennelijk dus erg vaak.
ik snap het niet,de laatste 2 winstpunten zijn op dezelfde wedstrijd behaald...het lijkt wel of het zowat bewust is gedaan

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:33

ik weet niet waar het aan ligt ,ze moeten wel ontzettend veel verwerken elke week,maar ja...het kan aan meerdere dingen liggen-de vereniging heeft niet de goede doordrukken opgestuurd -de doordruk is niet duidelijk genoeg..of en dat mag je niet zeggen -ze werken slordig en zien iets over het hoofd...en geef toe ;degene die de mensen in het z winst heeft toebedeeld met 180 was ook niet erg handig bezig :D

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 21:35

oeps nee dat is zeker niet handig............nouja ik heb ze maar even gemaild,ik snap ook niet waarom er op mijn eigen knhs pagina ook een ponystand wordt bijgehouden(die van mijn bijrijdster wellicht,al klopt die ook niet)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:39

gewoon achteran gaan .als jij je coupons hebt als bewijs gaat je dat lukken! en voor degenen die dit lezen..coupons met winst in een mapje bewaren!!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 21:41

ja ik ben ook niet bang dat het niet zal lukken hoor,maar ik vind het vreemd,jammer en gewoon irritant :P

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:47

absoluut, wacht maar tot je ooit zo een brief krijgt..de honden lusten er geen brood van. ik was zo kwaad ,puur omdat ze er in de brief gewoon helemaal vanuit gaan dat je doelbewust de boel hebt belazerd..de toon stond me zo tegen. het was anders geweest als ze een brief hadden gestuurd met daarin volgens onze administratie heeft u die en die punten op die en die locatie behaald,heeft u nog andere uitslagen dan ons wilt u dat dan aan ons doorgeven...komt iets anders over ,toch?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 21:49

zeker weten. nouja wat ik zei,ik heb ze gemaild,met de vraag hoe het kan dat er maar 1 van de 2 gehaalde punten van die wedstrijd is bijgeschreven. ik hoop dat het snel opgelost is

ik heb net nog ff snel mijn coupons bekeken,en het zijn er echt 4.
de stand van B dressuur stond ook gewoon op B+2 en mijn laatste wedstrijd had ik 186 en 188 punten
Laatst bijgewerkt door Snoevie op 12-11-10 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:50

succes!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 22:53

dit gebeurt regelmatig :j heb het zelf nu twee keer meegemaakt dat er punten ontbraken op mijn knhs terwijl ik die wel gehaald heb.
gewoon netjes de boel opgestuurd en binnen een week stonden de punten netjes bijgeschreven :j

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 23:46

Wow dus het gebeurd echt vaak...ik wacht het antwoord even af

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 23:46

heb jij met deze pony ook zelf bij de pony's gereden?? want bij mij staat ook de pony staan maar dat is van mijn pony waar ik toen wedstrijden mee starte..nu worden natuurlijk alleen de paardenstanden constant bijgewerkt.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-10 23:51

Nee,ik kocht haar toen ik al 21 was.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:11

De KNHS is traag met het bijschrijven van winstpunten. Ik sta ook nog op 18wp, terwijl het er al 22 zijn. Laatste wat bijgewerkt is, is op 17 oktober.
Maar je moet even kijken wanneer je laatste bijwerking geweest is.
Loopt die achter op de huidige datum, dan kan je er vanuit gaan dat ze je wp nog gewoon bijschrijven.
Is de datum gelijk aan de huidige datum (wat ik overigens niet verwacht) en je wp-aantal klopt niet, dan moet je aan de bel gaan trekken.
Bij je combinatiestand staan alle hoogst behaalde punten en tussenstanden, dus ook bijv.
Ponystand en springstanden als je paard daarin al punten heeft gehaald (dus ook bij een andere ruiter).
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 13:00

Ze hebben het al bijgewerkt,want van die laatste wedstrijd is er dus maar 1 wp bijgeschreven terwijl ik er 2 had gehaald.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 15:40

Dan heb je mazzel en zijn ze snel (maar niet zo goed in tellen).
Bij mij is nog steeds de hele handel niet bijgewerkt, vandaar ook mijn reactie. Mochten ze eind november mijn wp nog niet hebben bijgewerkt, dan zal ik ze een mailtje sturen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 16:50

Toch is het gek 2 winstpunten in dezelfde wedstrijd gehaald en ze schrijven er maar 1 bij

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 07:30

ik zie nu ook dat ze de behaalde springpunten van mijn bijrijdster helemaal niet bijgeschreven hebben. die dressuurwedstrijd van mij was op 24 oktober,en de springwedstrijd was de week ervoor. toen had ze 2 winstpunten in het B springen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 07:43

Daarom altijd goed je coupons bewaren in een map oid!
Toen ik L2 startte voort eerst, kreeg ik ineens brief dat ik heel geen L2 mocht startten want kwam 1 winstpunt te kort, dus van elke winstpunt coupon kopie gemaakt en opgestuurd en voila :Y)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 10:55

Ze hebben het geroken, er is nu bijgewerkt t/m 24 oktober.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:17

Doet "Mijn KNHS" het dan bij jullie? Ik krijg al dagen een foutmelding.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:42

Bij mij deed hij het een uurtje geleden wel.