Zelf heb ik nog nooit een 0 gegeven, een 2 vind ik eigenlijk wel laag zat en er wordt altijd wel iets getoond van het betreffende onderdeel al is het maar langs de letters rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Relaxed schreef:Ik heb een keer een 0 gegeven voor halthouden.. Je moest bij A halthouden en dat was een los onderdeel. Het volgende onderdeel was achterwaarts. Combi ging vanuit de overgang naar het halthouden meteen achterwaarts, paard heeft niet stilgestaan en omdat dan het onderdeel helemaal apart is, wordt dat een 0 met als commentaar Geen halthouden..
Heb ook eens een 0 gegeven omdat iemand niet achterwaarts ging (ook geen poging tot, gewoon overgeslagen), achterwaarts was ook een apart onderdeel en dus gewoon niet getoond
O ja, en iemand die hem niet in galop kreeg en het na 3 halve pogingen opgaf. Die heb ik een 0 gegeven voor de overgang galop naar draf, aangezien ze die niet had gedaan. Volte die in galop moest en die in draf gereden werd een 1 of 2..
KarinvdM schreef:Ik heb zelf ook nog nooit een 0 of een 10 gehad.
Maar als ik een keer iets voor een 10 in de ring krijg, dan zal ik hem graag geven.
Scum schreef:Een 0 heb ik nog nooit gegeven. Er wordt altijd wel IETS van het gevraagde onderdeel uitgevoerd. Al komen ze maar over de hoefslag bij de betreffende letter. Dan zou het nog een 1 kunnen zijn.
Scum schreef:Nou, dat moet toch altijd op een bepaalde plaats gebeuren? Mij is op de bijscholng verteld dat als iemand zich in ieder geval op die plaats begeeft het toch een 1 zou moeten worden.
Ik heb eigenlijk maar 1x meegemaakt dat zoiets gebeurde. Al stond die combinatie wel stil en ze deed ook echt veel pogingen om het paard in zijn achteruit te krijgen. Maar er gebeurde gewoon niks... daarna is ze weer aangedraaft.
Maar ik kan me er ook in vinden als iemand anders daar een 0 voor geeft hoor
Fitzroy schreef:En als iemand in de L1 na de middengalop in draf overgaat (dus ongeveer 10 meter te vroeg) , geven jullie dan een 0 voor de overgang naar de draf?
Relaxed schreef:Nee, want de overgang is wel getoond.. Het wordt dan wel een dikke onvoldoende, vooral op de overgang (te vroeg en niet gereden) en in de middengalop neem je het ook mee.