Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

listiglistje schreef:Misschien eerst even telefonisch contact opnemen met de koper![]()
Het is maar een suggestie, wellicht is er een misverstand over de ophaaldatum.
Miepie1980 schreef:Aan je verhaal te lezen heb je dus geen gegevens als telefoonnummer van deze mensen.
Kan je hier via hun naam en plaats die op de gegevens van de aanbetaling van de bank staan bv achterkomen. Dat zou de mooiste oplossing zijn om ze dan even te bellen wanneer ze het veulen op komen halen.
Diablo schreef:Miepie1980 schreef:Aan je verhaal te lezen heb je dus geen gegevens als telefoonnummer van deze mensen.
Kan je hier via hun naam en plaats die op de gegevens van de aanbetaling van de bank staan bv achterkomen. Dat zou de mooiste oplossing zijn om ze dan even te bellen wanneer ze het veulen op komen halen.
Er staan verder weinig gegevens bij de betaling. Alleen een naam, verder niets, alleen de bank waar het vandaan komt. Ik heb mijn bank al gebeld en die mogen niets zeggen verder, ze mogen geen gegevens zomaar vrijgeven, hebben ze trouwens ook niet.
stoer schreef:Ik zou opnieuw een advertentie zetten, misschien zijn ze jouw gegevens kwijt? Zou de aanbetaling wel apart houden, of kijken of je bij de bank de aanbetaling terug kunt storten. Als ze echt je gegevens kwijt is dan reageerd ze wel, of een advertentie zetten dat je op zoek bent naar deze mensen?
Wel apart, meestal moet je op je geld wachten en jij krijgt geld en hoort verder niks
Rachelll schreef:je weet wel naam en woonplaats? heb je al gegoogled?
Heb zelf ook wel eens een paard verkocht zonder dat ze zijn wezen kijken, kwam dan nog wel een DA keuren op stal. en was ook niet echt een misselijk bedrag..

MoniqueT schreef:Geld terugstoren met omschrijving: graag contact opnemen!!
De enige manier om met hen in aanraking te komen, lijkt via hun bankafschrift, toch? En die oproep zou ik inderdaad ook nog zetten.