Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emeraldo schreef:Ja maar een wedstrijd is toch anders, alles komt natuurlijk ik 1 proef voor en dan ook nog eens snel achter elkaar. Ik denk dat je beter om en om kunt doen, maar dat is mijn mening.We rijden wel vaker 2 uur. (waarvan een uur stappen), maar hij kan het goed aan. En het paard moet niet laten merken als hij er geen zin in heeft. Ik heb ook wel eens geen zin om naar school te gaan, en dan moet het ook!
Onze pony vindt op wedstrijd gaan wel leuk, als er maar gras is! Maar verder.. ik vind dat de ruiter lol moet hebben. Maar geen zin hebben om te werken is natuurlijk wel iets heel anders dan "of het paard wel lol heeft"...
Emeraldo schreef:Met trainen doe ik het niet anders... Ennuhmm... om over vroeger te praten: vroeger moest een paard 6 dagen in de week 8 uur per dag werken. Nu krijgen ze de dag na de wedstrijd vrij!!! Ze kunnen het echt wel aan, en als ze het niet aan kunnen merk je het tijdens de training wel...
Citaat:vroeger moest een paard 6 dagen in de week 8 uur per dag werken.
Natasja91 schreef:ikzelf vind het wel beetje oneerlijk voor t paard. doen ze hun best, moeten ze nog een keer en dan met een ANDER