Stalgeld betaal ik altijd contant. Waarom ? Geen idee eigenlijk. Altijd zo gegaan.
Morrie
Geplaatst: 01-11-10 21:42
ik betaalde bij de boer vroeger contant,bij m'n volgende adres maakte ik het over, automatisch heb ik nooit gedaan, want je wordt zomaar gewieberd als je ergens in pension staat en dan moet je die automaat er weer af zien te krijgen. Nu heb ik m'n eigen stal en krijg binnenkort een pensiongast, die mag contant betalen, of overmaken,dat maakt mij niets uit
automatisch, op die manier kan ik het nooit vergeten en dat is regel bij ons op stal, het is een manege + hengstenhouderij + pensionstalling, als die van alle klanten contant geld moesten aannemen word het een beetje gevaarlijk zaken doen denk ik.
dusdat
Geplaatst: 01-11-10 22:07
via internetbankieren. zo heb ik zwart op wit dat ik ten aller tijde netjes elke maand betaalt heb. zo kan er ook nooit wat fout gaan kwa miscommunicatie. en zo zijn er geloof ik ook juridisch regels vastgesteld in verband met conflict staleigenaar? . als ik dat goed begrepen heb.
Ik betaal over het algemeen contant. Kan ook pinnen als ik wil. Maar wij krijgen zowiezo een nota met de bedragen erop. Met de mededeling voldaan en handtekening etc. Dus maakt eigenlijk niet zoveel uit hoe je bij ons betaald.
via de bank! en ik raad ook iedereen aan dit te doen! wij hebben een hele rechtzaak mbt de paarden , ik ga hier niet over uitwijden omdat ze nog lopend is, maar wat ben ik blij dat wij het geld via de bank overschreven, zo hadden we tenminste bewijs dat we het stalgeld altijd betaald hadden!! echt waar ik kan het niet genoeg benadrukken, zorg dat je altijd bewijs hebt van je betaling!!
Ik maak het zelf over via internetbankieren, de dag nadat m'n salaris binnen is. Dan kan ik het niet vergeten (nog even pinnen stel ik te vaak uit), en kan ik ook terugzien of ik het vergeten ben of niet.
ShiningStar1
Geplaatst: 02-11-10 11:34
Ik betaal ook contant maar wel elke maand met een bewijs dat ik het heb betaald en zij het hebben ontvangen