Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxOrlando schreef:Bij ons in Nederland moet je vanaf je 18de naar de paarden ( maar eventueel ook met je pony..) Of als je een paard hebt ga je ook naar de paarden en dan maakt het niet uit hoe oud je bent..
In Belgie zou ik het dus niet weten..Misschien moet je even google'en ?
maar mijn vraag was mag ik tussen de paarden of de pony wedstrijden rijden wat vinden jullie marjanw schreef:oei ik heb iets te vlug geantwoord zie ik nu hoe het in belgie is weet ik eigenlijk niet.
maar als daar een pony tot 148 pony noemen ze dan alles daarboven een paard?
hoe doen ze het dan met springen?
Shelsey_ schreef:Heey ik heb nu een paard maar hij blijkt toch iets te groot te zijn voor me, ik zoek eerder een klein paardje
maar ik zag een geweldige pony van 1.50 een haflinger dus met mijn 1.70 lengte zou ik er denk ik nog wel oppassen maar mijn vraag is ik wordt bijna 17 en zou graag met die pony dan wedstrijden doen gewoon plaatselijke dressuur wedstrijden. Nu heb ik gehoord dat dit niet gaat met een pony als je ouder bent dan 16, klopt dit ? ik woon in Belgie dus dit is misschien anders dan in Nederland.