Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

chelleeee schreef:ik wil heel graag een online ruiter/paardensport zaak beginnen
maar hier bij mijn vraag
hebben mensen hier intesse in ? Ja, ik zeker
welke merken zou je kopen ? Van merkloos tot duurste merk!
en welke maten? Wat grotere maten, en niet maatje s.
welke kleuren? voor kleding wat kleurigers, laarzen en zadels e,d zwart of bruin.
heb je iets wat je nergens nog gezien hebt maar wel graag zou willen hebben? Nee, dat niet echt
ik hoop dat jullie mijn lijstje willen in vullen
ik weet ik heb dislexy hier nu geen opmerkingen over
als er echt een site komt zou mijn vader die gaan onderhouden
(zonder spellings fouten)

Dagmar_1995 schreef:wat ik persoonlijk ideaal zou vinden zou n site zijn waar mensen zelf al hun spullen op kunnen zetten (een soort van bokt dus, maar dan dat jij alles in categorieen zet op n aparte site) Mensen houden hun spullen dan gewoon zelf en kopers kunnen het met hen regelen, maar je hebt wel een soort van n paarden winkel.
Gooya schreef:Ik denk dat de markt al verzadigd is om zo'n online 2dehands zaak winstgevend voor je te maken.
Marktplaats,marktplaza,bokt, etcetc. Hier kan je 2de hands spullen direct van de aanbieder kopen. Dan zitten er geen tussenkosten bij van een 2ehands online zaak. Voor de klant lijkt me geen enkele meerwaarder hierin zitten, tenzij jij een adres weet waar je heel goedkoop spullen kan inkopen.
MrTut schreef:Hallo, als het om je inkomen gaat ,doe het niet,er is al zo veel,is het voor de hobby,er extra iets bij verdienen hoe klein ook ,en je vind het leuk om zoiets te doen.en dan wel aan huis,huren van ruimte is te duur, dan zou ik het wel doen, maar nogmaals als hoofd inkomen zeker niet. er komt meer bijkijken als je lief is, belasting enz enz. Hoe het met tweede hands spullen is geregeld weet ik niet,omdat daar al btw enz over betaald is,en je mag tot 2500 euro bijverdienen. gr hans
chelleeee schreef:ik weet zeker goede adrese want je hebt net wel een dekje bij me gekocht
voor 10 euro excl verzendenGooya schreef:Ik denk dat de markt al verzadigd is om zo'n online 2dehands zaak winstgevend voor je te maken.
Marktplaats,marktplaza,bokt, etcetc. Hier kan je 2de hands spullen direct van de aanbieder kopen. Dan zitten er geen tussenkosten bij van een 2ehands online zaak. Voor de klant lijkt me geen enkele meerwaarder hierin zitten, tenzij jij een adres weet waar je heel goedkoop spullen kan inkopen.
is een hele sport maar als je der lol in hebt .. waarom niet