Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kleintje schreef:Met dit warme weer vind ik het een uitzondering, maar over het algemeen komt het maar weinig voor dat het zo warm is in Nederland.
Ik ben zelf wel altijd in tenue, maar ik heb nooit mijn cap op of bij me met de prijsuitreiking. Over het algemeen wel altijd nog aanwezig bij de prijsuitreiking.
Marloezzke, weet je overigens dat ze je prijs mogen inhouden als je er niet bent bij de prijsuitreiking. Of je moet je netjes met reden hebben afgemeldt bij het het wedstrijdsecretariaat.
orionneke schreef:Als jij het zo graag volgens de regeltjes wil doen.........een cap behoort tot het tuneu. Zonder cap mag je bijv niet parcourslopen als je het volgens de regels doet.
Dus dan maakt dat jasje ook niet meer uit. Ik ga dus niet in mijn tuneu. Gewoon blouse, rijbroek en laarzen. Als ik van mijn paard kom weet ik niet hoe gauw ik me uit mn jasje moet wurmen.
Kleintje schreef:Prijsuitreiking van dressuur mag geloof ik maximaal tot 2 uur na de laatste start. Dus het is in principe nog wel correct.
Maar het duurt dan iid. wel erg lang.
orionneke schreef:Ik heb ooit in sprang capelle gehad dat ze de uitslagen tussendoor ophangen. Dat is ook de enige keer geweest dat ik het mee gemaakt heb. Verder houden ze zich op vooral grote wedstrijden zich niet aan de 2 uurs regel.