Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ayhno schreef:wat ik gisteravond begreep is dat je gewoon puur naar de gangen kijkt. zonder aanleuning etc.
waardoor je dus makkelijker een 7 gaat krijgen ipv een 5 of een 6 zeg maar

KarinvdM schreef:
Ik begrijp mijn punten in het L niet altijd en als ik dan een opmerking als die van Ayhno lees snap ik waarom ik het soms niet begrijp.
Hoewel ik het wel erg kwalijk vind dat dat tijdens de cursus niet duidelijk geworden is...
De bijscholing was inderdaad positief, maar dat was de vorige keer ook zo. Het is alleen jammer dat veel juryleden daar niets mee doen en goede dingen vaak nog steeds onvoldoende durven/willen belonen.
Alanta schreef:caro29 schreef:@ alanta dat gaat altijd zo..heel irritant.
Ja als het zo gaat als gisteravond, vind ik het zonde van mijn tijd!
En, altijd die "ouwe garde" die zitten te zeuren, die moeten ze eigenlijk royeren!!!

TeeGee schreef:Ik ga 8 november naar Wormerveer.
Vorig jaar naar Assen geweest, leuk om dan 6 S&T paardjes in de baan te krijgen
KarinvdM schreef:
Ik begrijp mijn punten in het L niet altijd en als ik dan een opmerking als die van Ayhno lees snap ik waarom ik het soms niet begrijp.
Hoewel ik het wel erg kwalijk vind dat dat tijdens de cursus niet duidelijk geworden is...
De bijscholing was inderdaad positief, maar dat was de vorige keer ook zo. Het is alleen jammer dat veel juryleden daar niets mee doen en goede dingen vaak nog steeds onvoldoende durven/willen belonen.