Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
klinkt zoveel eleganter dan emmepem
'
) startkaart dus ik wist toen nog niet dat ik ook een wedstrijdnaam kon verzinnen. wist niet eens hoe dat in z'n werk gaat, weet het eigenlijk nog niet
en anders had ik toch niks leuks kunnen verzinnen
knooopje schreef:ik noem mijn paarden altijd naar iets wat ik leuk vind.
zo heb ik een poosje tupac gehad en aaliah,de laatste die ik heb gestart op ch had ik csi ryan genoemd.
.
dat kunnen wij bij de arabieren ook heel goed ja
"
abeltje_xx schreef:hahaha ja, expres een rare naam kiezen om de omroeper te pestendat kunnen wij bij de arabieren ook heel goed ja
"met op de eerste plaats, saartje smit met yafas..iyafa..yafufu..op haar schimmel"
_Hoefslag_ schreef:abeltje_xx schreef:hahaha ja, expres een rare naam kiezen om de omroeper te pestendat kunnen wij bij de arabieren ook heel goed ja
"met op de eerste plaats, saartje smit met yafas..iyafa..yafufu..op haar schimmel"
haha, en dat is nou het mooiste, want dan let IEDEREEN op en dan worden te stiekem echt wel een beetje jalours hoor!

abeltje_xx schreef:_Hoefslag_ schreef:haha, en dat is nou het mooiste, want dan let IEDEREEN op en dan worden te stiekem echt wel een beetje jalours hoor!
hmmm mischien dan toch mijn sportnaam veranderen... gewoon random een paar toetsen op de het toetsenbord intikken en kijken wat er gebeurd...
woeighl psojypa
ja dat wordt em
aan de andere kant val ik al genoeg op met mijn stuiterbal, weet niet zeker of ik nog meer van dat soort...aparte...publiciteit nodig heb
abeltje_xx schreef:weetje, ik denk dat je best op chic mag gaan, verzin iets leuks dat bij je paardje past. dat is voor de wedstrijden extra leuk
als vind ik het ook wat hebben als de eerste plaats gaat naar een paard wat vlek heet ofzo![]()
"eerste prijs in het Z met 212 punten naar mien de vries met Vlek"
* ) dan kan je CM Camillo maken, of CM's Camillo. of Camillo CM. dat kan ook. of je doet je hele naam. bijv: Middenkamp's Camillo C. da's pas classy

) besloten om paard nummero 2 een naam te geven waar ze echt hun tong over breken