Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
er zijn ook zat kleine mensen die een pony gewoon veel fijner vinden
en als ik 18 wordt (over 2 jaar pas ) dan is mijn pony hopelijk en nog lang niet versleten. maar ik wil gewoon niet tussen de paarden starten omdat ik weet (van stalgenootjes) dat dit erg frusterend is, want ej kan gewoon niet tegen die paarden op met grote/ ruime gangen
.
Ook die komt met haar koudbloed pony gewoon mee tussen de grote paarden
Die E-pony zal dat best trekken, daar twijfel ik niet aan. Maar die kleine heeft daar weer hele andere "technieken" voor nodig. 
Sunrise19 schreef:Ik sprong met mijn vorige D pony met gemak een L paarden parcours terwijl ik nog nooit met haar gesprongen had..
Winnend nog ook
Vind het dus onzin...

Citaat:Wat doe je nou liever met je pony, volwaardig tegen alle paarden starten, of wekelijks starten in een rubriekje van 3 of 4 pony's? Dat is toch niet leuk...
_Esther_87_ schreef:Ik heb nee gestemd. Simpelweg omdat het imo niet realiseerbaar is. Ik rijd veel wedstrijden, verschillende klassen in een zeer paardrijke omgeving (oftewel veel wedstrijden, grote rubrieken) En de pony's die ik tegenkom zijn echt op één hand te tellen.
Er zijn veel mensen die met een pony starten ja, als je hier op bokt kijkt. Maar doorgaans zitten er hier één, hooguit twee in een rubriek, vaak ook geen enkele.
Wat doe je nou liever met je pony, volwaardig tegen alle paarden starten, of wekelijks starten in een rubriekje van 3 of 4 pony's? Dat is toch niet leuk...