Ik scheer mijn pony niet maar ik rijd wel actief wedstrijden met hem ga waarschijnlijk in de winter over naar het L springen.
Wie heeft hun paard in de sport lopen en scheert hun paard/ pony niet?
Daar was ik wel benieuwd naar.
Groetjes lisa.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ik ga toch een poging wagen om ze niet te scheren en dan maar goed af te wisselen met dekens ook na het rijden... 
Roxxiejj schreef:Mijn ruin scheer ik ook niet, maar die staat nu al wel onder een licht gevoerde regendeken. Hij verhaart al heel erg, wat ik oplos door hem heel vaak te plukken (met een furminator). Helpt geweldig, hij heeft nog nooit zo mooi glad huidje gehad
Bij mijn merrie werkt dit alles overigens niet, dat is nu al een teddybeer. Die gaat over een kleine maand onder het mes

!

spiritxxx schreef:Ik ken hier 30 paarden die niet geschoren worden en wel wedstrijden rijden. Dat gaat veel te veel tijd kosten ze alle 30 te scheren! Maar omdat die vroeg zijn begonnen met dekens (staan al 2 maanden met winterdeken) zitten ze niet zo in het haar.
Mag hopen dat dat gewoon ongevoerde regendekentjes zijn offeh? LoveLita schreef:spiritxxx schreef:Ik ken hier 30 paarden die niet geschoren worden en wel wedstrijden rijden. Dat gaat veel te veel tijd kosten ze alle 30 te scheren! Maar omdat die vroeg zijn begonnen met dekens (staan al 2 maanden met winterdeken) zitten ze niet zo in het haar.
Als 2 maanden met winterdekens?Mag hopen dat dat gewoon ongevoerde regendekentjes zijn offeh?
VDB schreef:Bliksem! Het is vandaag 19 graden en dan staan die van jullie onder 300 grams?
Ook vandaag?
Staan ze op stal of in de wei?spiritxxx schreef:Nee, 300+ grams! Ja het is echt erg, maarja het zijn sportpaarden hè?![]()