Allemaal heel erg bedankt voor het invullen van de enquete!!!! Maar we hebben er nog meer nodig dus als er mog meer mensen zijn die 2 minuutjes over hebben?? Graag!!
Met de studie gaat het wel lukken! en als de resultaten er zijn als ik die plaatsen.
Weet iedereen uit zijn hoofd hoeveel het modaal inkomen bedraagt???
Waratje
Geplaatst: 07-10-10 15:06
Beetje rare opzet met de gegevens over geslacht en leeftijd zo ver achteraan. Verder zou ik toch doorvragen waarom mensen zouden kiezen om hun paard(en) niet in een actiefstal te zetten. Het staat wel een beetje apart gesteld met "Nee, bedankt voor uw moeite" (even samengevat) Het lijkt me juist interessant om te weten waarom iemand ervoor zou kiezen om niet in een actiefstal te zetten, dat kon nog wel eens heel verrassende inzichten kunnen opleveren voor actiefstalproducenten.
Enne het is "gezinsinkomen", dus zonder "d" ertussen.
alleen mijn eigen gegevens niet ingevuld, voor derest wel. Een actiefstal lijkt mij wel wat, mijn e-pony staat al in een stal van 3x4 + bovenste helft van de muur tralies voor contact en 4 á 5 uur wei per dag.
Hmm, apart dat ik halverwege klaar ben met de antwoorden omdat ik een actiefstal voor mijn paarden niet zie zitten. Hoeven de vragen dan alleen worden in gevuld door mensen die wel intresse hebben in een actief stal? Zo komt het op mij over, als dat de bedoeling is zou ik dat eerder aan geven. Als dat niet de bedoeling was zou ik goed naar de opbouw gaan kijken.
migomirre
Geplaatst: 07-10-10 21:31
Heb hem ook ingevuld, kon hem ook maar gedeeltelijk invullen, zie het wel zitten, maar heb ze thuis staan na jaren die droom te hebben. Dus ja dan zie ik het natuurlijk weer niet zitten. maar vind het wel erg leuk zo´n stal. Hoop dat jullie er iets mee kunnen! Succes ermee!
Wij hebben zelf thuis een actiefstal met een combistation voor brok en hooi. Voor paard aan huis in een kleine groep en beperkte ruimte vind ik het om meerdere redenen ideaal. Ik vind dat wel heel iets anders dan een grote commerciele actiefstal.
Succes met het onderzoek.
Olympia96
Geplaatst: 08-10-10 22:54
Ook ingevuld. Alleeeeen...... het is voor mij niet helemaal duidelijk of er 1 paard of meerdere paarden in zo'n actief stal staan. Ik denk het wel, en in dat geval zal ik mijn huidige paard er niet inzetten (die trekt de onrust niet), ook al heb ik wel 'ja' geantwoord op de vraag.
Ben het eens met Waratje dat het een rommelig onderzoek is. Sowieso vind ik je laatste vraag niet goed. Ik heb geen inkomen. Ook zou ik als extra's een (binnen)bak willen hebben, wat heb ik aan solarium en wasplaats als ik niet kan rijden? Ook mag er best door gevraagd worden wat men van zo'n stal vindt, waarom, wat ze denken dat de positieve kanten er van zijn enz...
Mijns inziens is dit een enquete waar je niets aan hebt. De vragen zijn erg oppervlakkig en er zal niets stuitends uit komen.