Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MariekedH schreef:Wat is een redelijke prijs voor het laten doorrijden van je paard (als je het zelf een tijdje niet kan vanwege een operatie bijv.).
Ik heb nu in de buurt navraag gedaan waar ze dan in volpension zou komen te staan met training. Dat kostte E 500,- p/mnd.... vond ik lichtelijk over the top....
MariekedH schreef:mmm, ik hoor het al. Een redelijk normale prijs dus.
@ ikke: het is een professionele dressuurstal. En het gaat helemaal niet alleen om de prijs hoor, maar ik was gewoon eens benieuwd wat in den lande de kosten zijn, aangezien ik hier geen ervaring in heb, maar wel graag wil dat mijn merrie doorgereden wordt als ik een week of 6 tot 8 niet kan rijden ivm een schouderoperatie....
En natuurlijk vind ik prijs wel een belangrijk onderdeel, aangezien ik niet al mijn geld alleen aan mijn paard kan spenderen maar ook nog een gezin heb te onderhouden....
felicity schreef:Ik vind het wel erg goedkoop. Voor dat geld wel ik mijn paard ook wel in training zetten. Ik betaal op mijn luxe stalling voor paard en mens al 400 euro per paard. Voor 100 euro meer word hij dan nog getraind ook.
Ik heb ook alles wat mens en paard zich kunnen wensen maar betaal een heeeeel stuk minder! fokfanaat schreef:voor 200 heb je het voer en strooisel er amper uit.