nou ik heb een verzorgpony maar als ik daar in de wei aankom kan ik der gewoon aaien en borstelen enz.
maar als ik dan gelijk met borstels of een halster aan kom rent ze weg en krijgen we der niet meer te pakken ze heeft nu een veulentje en in het begin dachten wij dus dat ze wegrende om het veulentje te beschermen maar nu kunnen we vanales al met het veulen en nog rent ze weg en een tijdje ging het heel goed dus had de eigenaar gezecht als je wil mag je der wel inrijden wij wouden dat wel dus we begonnen met het zadel opdoen ze deed het toen dus supergoed! toen leunden wij ze deed alles goed ik ging er op liggen en ze bleef staan deed alles goed. toen ging mijn virendin dus zitten en ik er langs lopen dat ging goed in stap wij voor het eerst een beetje draven ging allemaal super toen lieten we der ietsjes losser in stap, en daarna ook in draf dus ineens begint ze te bokken te draaien enalles toen ging het ouw snijden en liet ik dus los bokken draaien mijn vriendin zegt pak der ik loop er gouw weer natoe en probeer hert touw dus te pakken entoen stijgerde ze dus heeel hoog naar mij toe ik ging net op tijd naar achter ze draait dus heeel hard om en toen weer snel terug dus vriendin bleef eerst heeel lang zitten en toen viel ze toch toen had ze dus last van der pink ik zeg kan je er echt niet meer op want ze m,oet weten dat dit niet kan ze zegt nee dus toen ging ik er maar op dat ging gewoon weer goed alleen ze rent nu dus nogsteeds weer weg alleen als wij der eten geven komt ze nog en we wouden ook nog een keertje naar buiten wandelen alleen ze is dus te sterk als ze weg zou rennen. en hoofdstel is nu dus kapot omdat ze dat toen helemaal heeft gemolt en mijn nieuwe hoofdstel moeten we nog even kijken of ze normaal doet en hoe het dus het beste met halster zou gaan lukken hebben jullie mischien tips?