Ik longeerde in het begin gewoon heerlijk relax af en toe wat probleempjes
Maar laatst is ze er een keer van door gegaan , vanaf toen ben ik in gesloten weiland gaan longeren
maar weer 2 x gebeurd
En ik kan prima longeren dus aub ik wil prima keer ervaren iemand laten komen maar curces etc no way
In draf lukt het prima , maar als ik haar in de galop wil aansporen gaat ze soort van ''omhoog'' komt maar HEUL klein stukje (15 cm ? Nouja ben slecht in gokken
) omhoog hoor en dan echt ''hangen'' aan het touw en daarna moet ik loslaten en daar gaat ze weer
Het is gewoon zo irritant aan het worden
En ik zie ook niet of het angst is of gewoon irritant doen
Want ze gaat echt beetje hangen en dan roep ik alweer 'Hoooo' omdat ik weet dat ze dan weer gaat (Ik probeer zo lang mogelijk vast te houden ,maar als ze eenmaal op gang is
)Wat is dit voor gedrag?
In paddock doet ze het overigens wel normaal (De galop)maar ook daar ging ze een keer steigeren (niet hoog) omdat zij naar links wou en ik naar rechts
En ik dus boos werd en zij dus maar dacht : Nou dan ga ik maar omhoog! (Beetje temperamentvol met een mening
Dit is opgelost want inmiddels als ik rechts wil gaat ze ook rechts en anders ...
Whaha nee dan laat ik haar gewoon omkeren in welke gang ze ook zit (Galop zorg ik eerst dat ze langzamer gaat) want hoe dan ook ik ben de baas
Aub niet afkraken
of me de grond in stampen , ik vraag alleen waar dit gedrag vandaan komt. Al helemaal omdat ik haar altijd prima heb kunnen longeren. 
is nu al weer goed)