Al verschillende handschoenen zijn door het probleem slijtage in de prullenbak terecht gekomen.
Ik merkte vandaag op dat bij de handschoenen die ik nog maar een aantal weken draag nu het griplaagje er alweer af gaat, waardoor er een glad laagje overblijft waardoor ik geen grip meer heb.
Deze zijn van het merk HKM. Hiervoor had ik handschoenen van het eigenmerk van epplejeck maar helaas, na twee keer rijden komt hetzelfde probleem probleem weer opzetten. Echter de witte variant van die handschoen blijft wel redelijk goed
na twee keer wedstrijd zijn die nog heel.Zonder handschoenen rijden is geen optie, dan heb ik gelijk dikke blaren.
Dus wie o wie heeft dé tip naar de perfecte handschoen? Ze moeten wel een beetje betaalbaar blijven, 30 euro voor een paar handschoenen vind ik een beetje te veel..
) Maar blaren heb ik ook een superhekel aan (wie niet). Had laatst een keer zonder gereden en toen waren m'n blaren ook nog een keer open gegaan... (aaaah!!!) Succes! 
die komen er niet vanzelf?

gaat niet kapot, is gewoon wit.. Soms valt het op maar ach wat
), maar ik vind het wel fijn om handschoenen erbij te hebben. Roekl is fijn, maar gaat bij mij niet zo lang mee als de meeste beweren.