Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar deze club zit niet in kring eindhoven en hebben imo mindere accomodaties tijdens winterwedstrijden anders was ik daar gaan rijden.
Hoewel outdoor je toch ver op pad moet.

asjemenou schreef:Moergestel selectie?
Dat was alleen maar toen we nog rayonwedstrijden hadden.
Haaren is idd verschrikkelijk voor selecties, gelukkig hoeft dat niet meer.
Maar de selecties zijn maar 3x per seizoen, de rest kun je dan in kring Eindhoven starten.
Wel erg jammer dat onze selecties de laatste jaren gelijk vallen met St Oedenrode en Indoor Breugel.
asjemenou schreef:Een kring was toen onderverdeelt in Rayons.
Onze rayon bestond uit Beers, Best, Oirschot en Moergestel geloof ik.
Dus als je dan 3 rayonwedstrijden had, dan was er dus altijd 1 op een mindere locatie.
Na de rayon selectie mochten de beste naar de kringfinale, die was gelukkig wel altijd in een goede bak.
(hoezo oude doos
) schoentje schreef:maar dat zijn allemaal nog niet zo'n verkeerde locaties. Sommige wat oud of klei, maar de echt slechte bodems is wel verleden tijd.
De meeste locaties ken ik van het springen, als er gesprongen kan worden, moet een dressuurproef ook wel lukken toch?
Zonnetje81 schreef:Hm zo te zien is er wel wat veranderd sinds een heel aantal jaren geleden. Vroeger moest je naar Haaren/Moergestel voor selecties en dat was buiten losrijden.
Tegenwoordig zijn de kleur vd rijjasjes ook vrijgegeven want geen haar op mijn hoofd dat ik in bordeaux rode jas ga rijden![]()
Dit zijn de locaties van kring oirschot deze winter:
Selecties B/L
Oirschot (2 ringen + binnen losrijden)
OWM Beers (1 ring + binnen losrijden)
Boxtel (1 ring + binnen losrijden)
Voor het M/Z
Tilburg Moleneind (binnen losrijden..? )
Berkel Enschot (binnen losrijden)
Tilburg Moleneind