Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Je kunt het meten iig al wel beïnvloeden door hem op superdunne ijzertjes te zetten (wordt een standaard aantal cm van af gehaald) en zijn hoofd laag te houden bij het meten.
chrisje_83 schreef:Als hij 1.56 m is heb je geen problemen toch? Dan wordt hij automatisch als E gemeten!
Citaat:Pony’s moeten tot en met de leeftijd van acht jaar jaarlijks worden gemeten tussen 1 januari en 1 april door een KNHS-ponymeter, die de meetgegevens in het paardenpaspoort registreert.
Urielle schreef:Je kunt het meten iig al wel beïnvloeden door hem op superdunne ijzertjes te zetten (wordt een standaard aantal cm van af gehaald) en zijn hoofd laag te houden bij het meten.
mereltjuhxxx schreef:het mag alleen niet dat jij bij de paarden start met dat paard/pony en dat meisje van 14 bij de pony's. Je moet kiezen of hij is een pony of een paard. Dat probleem heb ik nu ook met mijn E-pony. Mijn broertje mag nog wel bij de pony's starten maar ik niet meer dus moet mijn broertje automatisch ook bij de paarden starten!
babydolll schreef:dat te kort bekappen ect begin ik niet aan hoor! dat vind ik heel erg zielig voor de pony voor je eigen gemak. Ik ga zowiso even bij de pony kijken, hij oogt wel heel paard dus denk dat het niet gaat lukken