Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Axel_Clauw schreef:zwarte schoenpoets, goed inwrijven en daarna eventueel nog vetten met een kleurloze schoenvet.
O, ik lees nu net dat je dat al geprobeert hebt.
Heb je het ook al geprobeert met een oude tandenborstel, dat je het er helemaal inwrijft?

saarie schreef:Goed dik in de schoenpoets zetten, en dan bedoel ik dikDat een nachtje laten intrekken, morgenvroeg uitpoetsen en eventueel nog vetten of leerolie gebruiken. Succes met je wedstrijd!
Wat voor merk laarzen heb je als ik vragen mag? Zit (of zat, in dit geval) er een bepaalde coating op ofzo?
saarie schreef:Goed dik in de schoenpoets zetten, en dan bedoel ik dikDat een nachtje laten intrekken, morgenvroeg uitpoetsen en eventueel nog vetten of leerolie gebruiken. Succes met je wedstrijd!
) 
Annekeee schreef:Probeer het er zo mooi mogelijk er uit te laten zien... Ik bedoel de jury les echt niet op of de neuzen ook mooi zijn bij de laarzen. En zowel, dan moet de jury jou nog een voldoende geven omdat jij je best gedaan heb om het er mooi er uit te laten zien. (Wie weet heb jij geen geld om nieuwe laarzen te komen)