Vanmiddag kwam mijn nichtje bijvoorbeeld rijden, en weer deed hij een poging en draaide hij naar haar toe om te trappen, heb haar weggeduwd en ponylief zelf even vriendelijk verteld dat dat niet de bedoeling is... Uiteindelijk mijn nichtje toch maar erop getild ipv gewoon opstappen, vond het toch iets teveel risico
Maar zogauw ze erop zat, is het echt een engeltje. Doet geen stap verkeerd... Het is echt alleen als ze erbij in de buurt komen, dan is het gelijk trappen en oren naar achteren... En dat is behoorlijk vervelend... Want ik zou graag willen dat mijn nichtje hem ook gewoon lekker kan borstelen, zonder dat ik bang moet zjn dat hij haar een trap verkoopt. Gelukkig heb ik nog wel een andere pony staan en die doet echt niets... Kun je bij wijze van spreken nog onderdoor kruipen... Maar toch...
Iemand een idee? Hij heeft nooit slechte ervaringen gehad met kinderen ofzo, heb hem al sinds hij jaarling is, heb hem ook helemaal zelf beleerd (werkelijke rijden natuurlijk aan een kleiner iemand overgelaten, onder mijn begeleiding). Maar daar is ook helemaal niets misgegaan. Zoals gezegd, als ze erop zit doet hij hélémaal niets verkeerd.
Help...

? En zo'n schop is toch echt de duidelijkste paardentaal die je hebt hoor... Dus denk niet dat het is zoals jij het zegt... 
(ik zou dat ook écht niet doen bij m'n eigen!
Maareh, tegen de knikkers trappen?