Even voor de duidelijkheid; dit is echt nog maar een idee, het staat zeker nog niet vast dat ik dit ga doen vanwege geen mogelijkheid om haar te keuren. Ik bekijk slechts de mogelijkheden!
Alvast bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus ze kan makkelijk 20 uur erop staan? Dan stoppen we natuurlijk wel regelmatig om te laten drinken en wat te eten. yvonnedv schreef:Naar mijn idee is paardentransport helemaal niet zo kostbaar,
bij BSS http://www.paardentransporten.eu/index.htm
ITALY34 23/09/2010 RomeItaly € 4550 -per transport
24/09/2010 MiddenNetherlands € 550 per paard (per horse)
Sammie schreef:Ik vind het ook duur, hoor
Maar met die 100/150 euro ben je er zelf ook niet. Reken je benzine erbij (en je evt. overnachting)
Slobber is niet schokkend anders voer, denk niet dat dat veel problemen oplevert. Licht verteerbaar, maar schijnt toch wel wat suikers/zetmail in te zitten.
Sammie schreef:Ik zou zelf geen voorstander zijn van regelmatig stoppen en dan uit de trailer laden. Als er op een onbekende plek wat gebeurt... Brr..
Wat je wel kan doen is kijken of je halverwege de rit een manege kan vinden voor overnachting en dat je er dan 2x 10 uur van maakt.
.
; ik zou ook gewoon iedere paar uur (of na het tanken) de auto gewoon een half uurtje aan de kant zetten, zodat je paard zich kan ontspannen en haar evtl. wat te drinken aan bieden. Niet raar opkijken als ze niks wil drinken
.
.)Sammie schreef:Moet kunnen![]()
Ik heb al eens vaker gelezen van mensen die het doen. De een zegt in een ruk doorrijden, de ander zegt regelmatig stoppen. Ik zou zelf geen voorstander zijn van regelmatig stoppen en dan uit de trailer laden. Als er op een onbekende plek wat gebeurt... Brr..
Wat je wel kan doen is kijken of je halverwege de rit een manege kan vinden voor overnachting en dat je er dan 2x 10 uur van maakt.