Je hebt een eigen paard, en je gaat verhuizen van stal...... om even makkelijk te zeggen, van A naar B
je regelt alles al weken van de voren...... Je zegt netjes 6 weken van te voren je stal op bij A en maakt bij B duidelijke afspraken ,welke box en ect.
afijn weken gaan voorbij, je gaat 1 dag van te voren nog even naar stal B om nog even te melden dat alles netjes doorgaat en eventueel dingen klaar te zetten
van A krijg je een eindfactuur, waarop je belt dat je nog even langs wilt komen ,zodat je alle benodigde spullen van die stal netjes komt inleveren, de factuur komt betalen, en je laatste spulletjes komt weghalen, omdat de volgende dag je je paardje op afgesproken datum komt halen (die op het land in een kudde staat)
en dan krijg je te horen: uhm nee dat kan niet hoor! we hebben besloten een weekendje weg te gaan, en je kan je paard niet komen halen......
wordt niet eerder dan over een paar dagen of volgend weekend
want we moeten erbij zijn omdat het paard in een kudde staat
Nou zeg ik, dit kan toch niet!

Dit kunnen ze toch niet maken???
het betrof niet mijn paard want ik was m volledig gaan flippen, en ik was hem hoe dan ook gaan halen!
het betrof het paard van een vriendin van mij, die dus blijkbaar? vele malen geduldiger is dan dat ik dat ben....
Nou vraag ik aan bokt.......kan een staleigenaar dit zomaar maken?
stal B moet nu maar weer wachten op antwoord wanneer het paard dus wel gaat komen....
en stal A doet dus blijkbaar gewoon maar waar die zin in heeft